17 Mart 2020 Salı

crochet bunting - new muscari pot

Türkçeye flama olarak çevirebildim. Flama denilince de askerlik, denizcilik ya da izcilik gibi kurumlar geliyor akla... Oysa bunting şenliklerde, kutlamalarda, mekan dekorasyonlarında kullanılan bir süsleme aracı. Kökeninde yine de bir kurumsallık var. Çünkü ilk çıkışı minik ülke bayraklarının yan yana dizilmesi ve bayrak renklerinden yine bayrak kumaşı ile yapılmış parçaların tek ipte yan yana dizilmesi ile olmuş. Zamanla bambaşka renkler ve bambaşka malzemeler kullanılarak bir dekorasyon aracına dönüşmüş.

Ben de vaktiyle tığ işi bir bunting örmüştüm. Yazın terasta bir kaç kez kullanma fırsatım olmuştu ama uzun zamandan beri "örülmüş, bir kenara terkedilmişler" kutumda öylece duruyordu. Hadi dedim, bi işe daha yarasın. Muskari saksımı neşelesin. Baktıkça ben de neşeleneyim. :)


Öyle de oldu... Minik tavşancıklarımla birlikte bulunduğu köşeye cıvıltı kattı. O cıvıltı baktıkça gözlerimden taaa kalbime aktı. :)


İçi huzurlu ve pozitif duygularla bezeli insan hayattan zevk alır, o huzuru ve pozitifliği etrafındaki herkese, her şeye yansıtır.



Bu projeyi Ocak ayında yapmıştım. Soğuk, kasvetli kış günlerime iyi gelmişti. Bugün de fotoğraflarına baktıkça -sonunu henüz göremediğimiz- "corona günleri"me iyi gelmekte.


Evde olmayı seviyorum zaten... Kendimi toplumdan tecrit ettiğim şu günlerde evimle ve hobilerimle ilgileniyorum. İzlenecek filmler, okunacak kitaplar var.




Her fırsatta bol bol dua ediyorum.

3 gündür evdeyiz... Dün kocacık ekmek için markete gitti. Bugün tenha saatleri bekleyip pazar alışverişimizi yapıp gelecek. Ben yine çıkmayacağım. Kırlar dışında bir yere gitmeyi de düşünmüyorum zaten.


Sevgili koca dünyamız neler atlatmamış ki!.. Bugünler de geçecek elbet... Allah devletimize, milletimize zeval vermesin!

11 yorum:

  1. geçcek tabiiiii. ay sen insanı mutlu ediyon vallaaa :) pal sokağı romanına bayılırııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes herkesi mutlu etse... dünya ne güzel bir yer olurdu...
      markette çocukluğumun kitaplarını buldum... anısı olanları topladım hemen... :) güzeldir pal sokağı çocukları...

      Sil
  2. Görsellere bayıldım harika

    YanıtlaSil
  3. Örgü ve nakış sonra kitap okuma hoop akşam olmuş. demek emeklilikte
    sıkılmazmış insan diyorum. Allah çalışmakta olanlara güç kuvvet versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hız çağındayız artık zaman hiç yetmiyor... çalışsam da evde de olsam sıkılmaya zaman bulamadım sanki... :)) Allah hepimizi an'ın değerini bilenlerden eylesin... ve evet zihnen, bedenen yorulan-emek sarfeden herkese güç kuvvet, en çok da yaşama sevinci versin. :)

      Sil
  4. Ne hoş kareler bunlar böyle :))
    Bugünlerde en iyisi evde kitap ve blog okumak... ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
  5. içim açıldı bu renklere fotoğraflar şahane
    evde kalıp miss kitap film en güzeli
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hope you are OK.
    Best regards!

    YanıtlaSil
  7. Thank you so much.
    All the best!

    YanıtlaSil