19 Şubat 2015 Perşembe

işkolik ruşyena'dan haber var

Dükkanımı ve işimi büyütme sürecindeyim ya bir süredir....
Tam da bu sıkışıklıkta, bu yoğunlukta... pat diye bir iş teklifi daha aldım...
İki ingilizce öğretmeni MEB.'e atanmış olan özel bir dil okuluna, acil ingilizce öğretmeni gerekiyormuş!

Teklif cazip, beklentilerimin karşılığı da fazlasıyla tatmin edici ve hatta fazla fazla olunca... gönülde de "hayatın getirdiği iyi şeyleri şükürle kabul ederek kapıyı açıp buyur etme"  düsturu olunca... Ötesini berisini çok  fazla düşünmeden... evet dedim...

Evet... bu sıkışıklıkta... bu yoğunlukta "evet" dedim! :)

Biraz da "fırsatlar değerlendirilmek içindir" sözünün cazibesine kapıldım. Malum fırsat denen şey ya kaçar, ya yakalanır... Bu fırsatı tutup yakalamak istedim.

Yaşam üçgenim, ev-dükkan-dersane-dil okulu dörtgenine dönüşmüş, şekil itibariyle biraz daha  genişlemiş gibi görünse de, alan olarak daha da daralmış oldu böylece...
Dükkandaki iş yükümün büyük çoğunluğunu kocacık ve bir bölümünü de bir arkadaşım sırtlanmış vaziyette neyse ki...

Mayıs sonuna dek hem kendime hem çevreme,"bir insan nasıl işkolik olabilir", hele hele "kırları bayırları çok seven, tek güncük tatilini gözü gibi sakınan bir insan nasıl tatilsiz yaşayabilir" in cevabını somut olarak ispatlamış olacağım...

Evet artık Pazar günüm de dolu...
Her günü dolu dolu... dopdolu 3 ay var önümde...

Allahtan içimde planlı programlı bir hatun var... Allahtan yaptığım her işte iş disiplinini önceleyebiliyorum,.. sistemliyim... kuralcıyım... dakiğim...

Sağlığım, sıhhatim yerinde olsun yeter ki, evvel Allah üstesinden  gelebilirim!


NOT: Biliyorum yaşlanınca -ki yavaş yavaş yaşlanıyorum artık- bu performansı asla gösteremeyeceğim... Bu da bu yaşlarımın en büyük çılgınlığı olsun! :)



18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler...
      Bu arada hoş geldiniz... :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun, işleyen demir her daim ışıldar ♥

    YanıtlaSil
  3. Bence de üstesinden gelirsiniz kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...
      Hoş geldiniz bu arada... :)

      Sil
  4. ÜSTESİNDEN GELİRSİNİZ SİZ ALLAHIN İZNİYLE, BAŞARILAR MESLEKDAŞIM VE BRANŞDAŞIM... :)

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin :) Başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun , kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. very cute idea :)
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    YanıtlaSil
  8. Öğretmenlik en güzel meslek ben çok severek yaptım ,siz de öyle seviyorsunuz ne güzel.Kolay gelsin ,mutlu yorgunluklarınız olsun.Sevgi ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Arzucum...
      Bu mesleği koşulsuz severek yapmak gerek... Böyle olunca yorgunluklarım hep tatlı yorgunluk... :)

      Sil

  9. "O que mais importa não é correr, mas prosseguir com determinação.Aos poucos, chega-se longe.Devagar
    também se chega lá.Então, vamos." (Marcio Mendes)
    Linda semana, fica com Deus!!!
    Beijos Marie.

    YanıtlaSil
  10. Kolay gelsin. İşiniz zor ama siz üstesinden gelirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler...
      şimdilik her şey yolunda... :)

      Sil
  11. uzulmedim desem yalan olur...ugramiyor rusyena dedim,,,ciktim aradim
    sakaasi bir yana bizlerle pek beraber olamicak gibi geldi,,,onun icin uzuldum dedim
    allah hayirli etsin,,,canim benim
    ne guzel...insallah cokkkk mutlu olursun
    kocaman kucakliyorum seni...sevgilerimi birakiyorum bahcemden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimseler üzülmesin.... öyle doluyum ki günlerce bloglara bakamadığım oluyor... yorum bırakmaya ise hiç zaman bulamıyorum... Tatil bi gelsin... acısı çıkar elbet... :)
      Çok teşekkür eder, öperim sizi...

      Sil