1 Şubat 2015 Pazar

01.02.15

Şiddetli lodosla başbaşayız iki gündür. Çatılar uçtu... bacalar, uydu antenleri koptu... duvarlar yıkıldı... deniz kudurmuş vaziyette... limandaki restoranların üstlerinden aşıp beri tarafta patlayan kocaman kocaman dalgalar var... Bizim apartmanda ciddi bir hasar yok neyse ki.

Ben dükkanla haşırneşirim hala... Ev çoğu zaman otel, bazen de restoran.

Az önce kapalı balkonuma göz atmasaymışım bir süre daha şu güzellikle karşılaşamayacakmışım. 

Geçen yıl yaprak ve çiçek açma sürecini tamamladıktan sonra kupkuru olan muskari soğanlarımı saksılarında bırakıp balkonun kuytu bir köşesine terk etmiştim. Bir kez daha açabileceğine dair içimde ufacık bir ümit yoktu. Çünkü tamamen kurumuştu.  

İşte böyle mis mis çiçek dolmuş üzeri. 

Hemen içeri aldım, kuru yapraklarını temizledim, su verdim, gözümün önüne yerleştirdim. 

Zor Şubat, ağır Şubat, bir an önce geçip gitsin dediğim Şubat ilk günden böyle bir sürpriz yaptı.
İçim çiçeklendi.




2 yorum:

  1. ay buralarda uçtu uçtu dün resmen, deniz taştı yollar yok oldu...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil