5 Ağustos 2012 Pazar

5 ağustos 2012

Bu ramazan böyle... günler çok uzun... hava sıcaklığı normalin üstünde... Oruç tutanlar için bu uzun ve sıcak yaz günlerinde deniz kenarları, güneşlenmeler, yüzmeler vesaire; efor sarfetme, enerji ve su kaybı, dolayısıyla çok çok susamalar, acıkmalar demek... Kocacık hiç acıkmaz ama güneş enerjisini aldığı zamanlarda suyu aramıyor değil.

Bu sebeple deniz sefalarımızı ramazan sonrasına erteledik. Günün en sıcak saatlerini evde geçirip güneş ışıkları iyice bi eğik düşmeye başlayınca doğa ananın kucağına attık kendimizi yine.

Böğürtlenler olmaya başlamış. Sepetim ve ben zaten hazır kıta... Dikenler mi?... her zaman ki gibi vız geldiler ... :)



Keşif turları...


İki hafta önce erik topladığımız ağaç hala bıraktığımız kadar yüklü... Bizden başka toplayan olmuyor sanırım... Tatları hala çok ekşi olsa da renkleri daha bir koyulaşmış... Nefis kompostosu için bi kez daha toplamaya değer.


Geçtiğimiz yıllarda burada, dere kenarında piknik yapardık çok.. İş kurduğumdan beri hiç zaman bulamadık. Ulu çınar ağaçlarının gölgesi nasıl serin oysa.
Sessizlik ve huzur... Tam kafa dinlemelik.
Yazın derenin suyu epeyce azalıyor. Taşların üstünden sek sek sekerekten karşı kıyıya varmak mümkün.

Ayçiçekler tahmin ettiğimiz gibi taç yapraklarını dökmüş, baş yapmış. 
Bu halleriyle dahi çok güzeller.

Yol kenarına tutunmuş minişler de şapkamıza konsun! Zira moral ve enerjiye pek bi ihtiyaç olacak ileriki günlerde...

Keyifle geçsin yeni haftamız!


14 yorum:

  1. Ne güzel resimlemişsiniz doğnın zenginliklerini. Kendimi doğanın içinde hissettim. Ellerinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. resimler gerçekten muhteşem ben bu arada elbisenize bayıldım rengine modeline harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbisem LC Waikiki'den... bi çok rengi mevcut... ben bir de pembesini aldım... sarısında da çok gözüm kaldı. :)

      Sil
  3. Merhaba; resimlerin hepsi birbirinden güzel, çok çok çok beğendim! Seviler.. :)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  4. Sen, şapkan ve sepetin masaldan çıkmış gibisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zamanlarda hep bir masalın içindeyim aslında. :)

      Sil
  5. kıskandım valla.ben çanakkale vegeliboluyu çok beğenirim.bir kere gezme fırsatım olmuştu.tadı damağımda kaldı.eşime söylüyorum tayinini oraya iste diye nasip...bu arada aranıza yeni katıldım bloğuma uğrarsanız sevinirim.daha acemiyim ama zamanla düzelecek blog yazılarım.hobivemoda.blogspot.com sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. hoş geldiniz... yazları güzel ama kışları sıkıcıdır gelibolu nun...yine de keyif alacak bi şeyler buluyor insan... ama çanakkale harika...

    YanıtlaSil
  7. Ruşenacım,yaramaz çocuk gibi algıladım seni bu resimlere bakarken,hep böyle kal canım.

    YanıtlaSil
  8. bayılıyorum sizin elinde sepetli hallerinize:))

    YanıtlaSil
  9. Ruşenciiim, nasıl güzel foroğraflar bunlar, çok sevdiiiiim :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzeli bir post bayıldım size, sevgiler

    YanıtlaSil