28 Mart 2015 Cumartesi

popcorn flowered baby blanket

Bilgisayarım benim kütüphanem gibi... Arşivlemeyi seviyorum. Bu yüzden sakladığım çok fazla şey var arşivlerimde...

Arşivlerimin elimin altında olması da hoşuma ve kolayıma gittiği için mecbur kalmadıkça dvd ye aktarmıyor, pc mde tasnif edip  klasörlerimde saklıyorum. Ancak bazen pc deki arşivleri dvd lere ya da harici hard disc e yazmak kaçınılmaz hale geliyor. Geçen haftalar yaşadığım gibi...

Yanlış bir hamle sonucu önemli iki sürücüyü silmemle birlikte pc im her an çökebileceğine dair sinyaller vermeye başladı. Çareyi format attırmakta buldum. Dolayısıyla arşivimdeki her şeyi baştan sona harici hard disc ime yazmak zorunda kaldım.

Çok önemli bulduğum arşivlerimi zaman buldukça tekrardan pc ime taşıyorum. Elimin altında, gözümün önünde olmaları beni rahatlatıyor.

Dün gece, bugüne dek kayıt altına almış olduğum örgü fotoğraflarımı pc ye aktarırken, aklımdan uçup gitmiş, görünce ancak hatırlayabildiğim bir dolu fotoğrafın varlığına tanık oldum. Blogum benim bir tür almanağım ve not defterim olduğu için de bu fotoğraflardan burada da olsun istedim.

Bu post da böylece doğmuş oldu.

Geçen yıl örüp bitirmiş olduğum popcorn çiçekli bebek battaniyesini çoğunuz hatırlıyorsunuzdur. Şurada da çiçeklerinin yapılışını anlatmıştım. İşte o çiçeklerden yapmış olduğum battaniyenin örülme serüveninden bol bol kesitler...

Ben bu "tığ işi"ni pek seviyorum! :)


















13 yorum:

  1. What a wonderful blanket. I love it!

    Greets Daisy

    YanıtlaSil
  2. Şahane bir battaniye olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Cada novo amigo que ganhamos no decorrer da vida aperfeiçoa-nos e enriquece-nos. (Maria Miranda)
    Que bela criação!!!!!!!!!! Parabéns por tanta beleza!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tenha uma linda semana!
    Doce abraço, Marie.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ruşyena, boyamalardan sonra bu yıl tığ işi epey sardı beni... Battaniye harika,ellerinize sağlık. Popcorn stitch modeline hayranım. Bu modelden bir şeyler örnek istiyorum çok cici çoook :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu virüs vücuda girmeye görsün! :)
      Merakla bekleyeceğim, şimdiden kolay gelsin, çabucak bitsin. :)

      Sil
  5. ne kadar tatlı..renkler şekil.. görünüş..çok güzel çok beğendim
    mutlu hafta olsun hepimize.

    YanıtlaSil
  6. É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
    Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
    Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
    harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz!
    Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
    Um doce abraço, Marie.

    YanıtlaSil
  7. ne kadar yeteneklisiniz, hayran kaldım battaniyeye...

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık çok güzel olmuş bende tığ işini çok seviyorum. Acaba düz olan yeri nasıl yaptınız çiçekli yaptım ama düzü cikaramadim

    YanıtlaSil