17 Eylül 2012 Pazartesi

çekiliş sonucu

Bu akşam 7 gibi  yağmur şakır şakır inip iş yerimde elektrikler de kesilince evime erken kavuşmuş oldum. Evde elektrikler vardı neyse ki... Ben yoldayken de gelmiş olabilir... Her ne ise... evde elektriğin varlığını bilmek mutlu etti sonuçta.

Yarım saatlik eve adapte ve evle iştigal olma hallerinden sonra  halihazırda üstüne tünemekte olduğum pc koltuğumda ve pc karşısında aldım soluğu... Şu anda saat 10.a geliyor. (Ayaklarım yorulunca tüneme moduna geçiyorum. Bildiğiniz tavuk, horoz gibi.. koltukta iki ayak üstüne... :) ) Demek ki zannettiğimden çok sürmüş, kaslar tutulmuş.

Bu duruma gelinceye dek katılımcı listesiyle izleyici gadget ımdaki isimleri eşleştirmekle meşguldüm. Gözlerimi ekrandan bi saniye olsun kaçırmamaya gayret ederek...  Heyhat! pek zor, pek yorucu, pek dikkat gerektirici bi işmiş... Bi tanecik kişiyi dahi kazara es geçmiş olmamak için bulamadığım isimleri tekrar tekrar taradım... Misal bazı arkadaşların profillerindeki izledikleri bloglar arasında blogum yok ama izleyici gadget ımda kendileri mevcut... Ya da izleyici gadget ımda posta bırakılan isimden daha farklı bir isimle kayıtlılar... 974 kişiyi bazen profillerine, bazen de resimlerine vb. bakarak sıkı sıkı inceledim.
Zordu... ama bitti! :)

Her bişeye dikkat ederek iyice emin olduktan sonra iki kişiyi liste dışı bırakmak zorunda kaldığımı üzülerek belirtmeliyim. Çünkü izleyici gadget ımda kesinlikle yoktular. Böylece liste 54 kişiden oluşmuş oldu.
Word'de yaptığım sıralamaya göre random.org aracılığı ile çekilişimi yaptım ve kazananı belirleme mutluluğuna eriştim.

Hediyelerimi kazanan 38. sıradaki sevgili takipçim  Alev Özkan oldu. Cicilerini güzel günlerde, keyifle kullanmasını diliyorum... ancak... bunun için adresini bilmem, eline ulaştırmam gerek... Adresi beklemedeyim...

Çekilişime katılan herkese çok çok teşekkürler, en kısa zamanda yine güzel hediyelerle, yine hep birlikte olmak dileğiyle... herkese sevgiler!

7 yorum:

  1. güzel günlerde kullansın... :)

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşımız güle güle kullansın.:)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy süperrrr. Oleyyyy. Ben kazandiiimmmm. Çok teşekkürler. Ama mail adresinizi göremedim blogda. Heyecandan herhalde :))) mail adresinizi yazarsanız maille adres bilgilerimi vereyim.

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullansın şanslı arkadaş:)

    YanıtlaSil
  5. heeey son yazıma bakar mısın noluuuur.
    :)

    YanıtlaSil