2 Mart 2012 Cuma

yenilenme üzerine...

Mevsim ya da tarih bir yeniliğe işaret ediyorsa, bu yenilik ile birlikte ben de bir şeyleri değiştirme, dönüştürme ve yenileme gereği duyarım çoğu zaman. İlkbaharın ilk gününde (yani dün :) ) bu konuda aklımda bir kaç taslak oluşturdum mesela... Bir tür "-ecek, -acak listesi"... yapılacaklar, edilecekler vesaire...

İçlerinden birini hayata geçirdim bile...
Yeni yılın ilk günlerinde şurada paylaştığım pinterest ve 365.org girişimimi anımsıyorsunuzdur.. Pinterest doludizgin giderken 365.org yerinde saydı maalesef... Benim gibi günlerinin çoğu işi ile evi arasında geçen bir hatun için farklı ve özgün fotolar çekmek zor, hatta namümkün bi defa... Dolayısıyla laleten, sırf çekmiş olmak için çekilen fotolarla zaman ve emek harcamak hiç hoşuma gitmedi. Üstelik her gün paylaşım yapmak için aynı zamanı ve enerjiyi bulamıyor insan... hal böyle olunca da bir kaç gün ara verdiğinde o bir kaç günü telafi edebilmek için daha uzun bir zamanı ve emeği harcamak zorunda kalıyorsun...

İster istemez eski gözağrım tumbr'ı hatırladım ve 365.org'la kıyasladım. Blogspotla kıyaslandığında çok yetersiz kalan tumblr dahi ne fonksiyonelmiş 365.org'dan... Günügününe foto ekleme gibi bi gereklilik yok... Fotoğraflarını istediğin sayıda, istediğin gün ve zamanda ekle,. istersen pc'nden, istersen blogundan vb ekle... belli bir kural yok! Üstelik beğendiğin başka bloggerların resimlerini reblog yapıp sayfana katabiliyorsun... Bununla birlikte bi dolu tema... Sayfan nasıl olsun istiyorsan seç dilediğini... En az 10-15 fotoyu aynı anda tek sayfada mı görmek istiyorsun, yap ayarını... Her foto için bir geri, bir geri öyle sürekli tık tık da yok!

Hasılı... 365.org'u terkettim ve eski yuvama, tumblr'ıma döndüm... Bakın nasıl da sahiplenmişim... tumblr'ım diyorum. :)))

Sırada diğer -ecekler... ve -acaklar... :)

Yeni günlerin, yeni güzellikler getirmesi dileğimle... iyi Cumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder