29 Mart 2012 Perşembe

maryjanesfarm magazine

Mary Jane's Farm (Mary Jane'in Çiftliği),  ABD - Idaho'da yaşayan Mary Jane adındaki bir kadının kendi çiftlik yaşamını konu alarak hazırlamış ve satışa sunmuş olduğu süreli ve basılı bir dergi... Derginin odak noktası ise kadının çiftliğinde sürdüğü organik yaşam... beni de cezbeden bu zaten...



Her sayıda birbirinden farklı organik tarifler, küçük boyuttaki çiftlik yaşamlarına özgü  yaşamı kolaylaştıracak öneriler, dekorasyon ve elişi fikirleri, bahçecilik gibi pek çok detay mevcut... Elimde olsa da tüm sayılarını her gün doya doya okusam dediğim bir bilgi deposu... Şimdilik online sitesindeki her bir sayfayı  ve "çiftlik kızları kardeşliği" kapsamındaki benzer kardeşlerini okumakla yetinmekteyim. Şu sayfada da flash olarak videomsu görüntüler mevcut... Onları görmek dahi çok şey katıyor insana... İlk flash Mary jane'in hikayesini anlatıyor. Tüm flashları izlediğinizde -eğer çocukken izleme şansınız olduysa- kendinizi "Küçük Ev" dizisinin Laura Ingalls'ı olarak düşlemeniz pek olası... Başınızda o sevimli şapkanız, bir kolunuzda içi; saman yatağında yatan tazecik ve de organik yumurtalarla dolu tel sepetiniz, diğer eliniz önlüğünüzün kıvrık eteğini tutmakta... içinde mis gibi organik elmalar..... mutfağa doğru yol almaktasınız... birazdan elmalı pay yapmalı... :)
ya da bir an önce bu düşe son vermeli.... offfff!

MaryJanesFarm şu ara en ilgili olduğum internet buluntusu... Son sayıdaki önlüğüne de ayrıca bayıldım. :)

2 yorum:

  1. Önlük çok şirinmiş gerçekten de. Şu aceleciliğimi bir bırakıp, önlük bağlamaya alıştırabilsem kendimi, ben de yapmak istiyorum bunlardan, hatta internette gördüğüm her önlük modelinden bir tane. Önlük takmayıp, önlüğe bu kadar meraklı benden başkası da yoktur sanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :)
    ben önlük takanlardanım... ama bu kadar güzeli yok bende... internetteki harika modellerden yapıp giymeli... yapınca giyilir... yapalım elifcim. :)

    YanıtlaSil