28 Haziran 2016 Salı

terrace life - my crochet summer hat

İstanbul zorunluluğumun 4üncüsünden henüz döndüm, tam anlamıyla ayağımın tozu ile yazıyorum bu postu... Neden ki!... Olsa olsa artık benim de kocam sülaleli oluşumdan sanırım:) 29 yıldır tanıdığım herkes bir yere gidip döndüğünde Gelibolu'ya varmış olmanın huzurundan, güzelliğinden bahserder(di), ben de anlam veremezdim.... Misal mis gibi Çanakkale'ye, adaya vesaire gidip gezmiş gelmiştir, ama sanki çok kötü bir yerden harikulade bir yere gelmiş gibi, en süslü sözlerle illa Gelibolu diye tutturur. Kocacık da dahil... Şaştım, kaldım... aynı sözcükler son 2 İstanbul dönüşünde benim de ağzımdan dökülmekte... :)

Laf aramızda Çapa da beni sevdi... 5. buluşmaya randevu verdi... İstanbul'la kapı komşusu olduk artık.

Bu arada, Haziranı da yemiş, yutmuşuz... Ne çabuk!

Yaz okulumun ikinci haftasındayım... Haftada üç yarım gün... sabah 10.00 dan öğleyin 13.10 a dek...

Olmasa idi yaşamımda bariz bir boşluk olacaktı.... alışmışım... Özellikle ramazan süresince uzaklara pek fazla gidilmeyince, kuzucuklarla birarada olmak iyi geliyor bana... Kalan zamanlarda da bol bol evdeyim zaten... "Home sweet home" modunda yaşıyorum tamamen...

Çoğunlukla hobi odamda ve terastayım... Terası neşeli bir bahçe havasına getirme çabasındayım...

(Derdimiz yok çabaları ya da fotoları değil tabii bunlar, 
derdi verene gönülden tevekkül ettik... 

Elhamdülillah!)

Herkesin evinde, öyle ya da böyle, mutluluk enjekte edecek sığınakları olmalı. Bu sığınaklarda geçirilmiş her an, anı kutucuğuna bırakılmış birer "mutlu anı" parçası... o kutucuk açıldığında etrafa en çok onlar saçılsın! :)

Boş günleri fırsat bilip aklımdaki boyama planlamalarımın bazılarını gerçekleştirme fırsatı buldum, bazıları beklemede...

Renklerle bir arada olmaya devam...

Çiçeklenmeye de....




Ve tabii örmeye de devam...
Bu kez bir yaz şapkası ördüm kendime... Siyah bir dantel parçası ile de süsledim...
Ben çok sevdim...






Şapkamın bitmesine iki sıra kalmıştı ki... gidip yeni bir yumak daha almak zorunda kaldım... (korkarım ben kalan iplerimi hiç bir zaman bitiremeyeceğim. :)

Kalan ipimle belki bir de çanta örerim. :)
Ve yine yetmez.... yine devamını alırım... :)




17 yorum:

  1. What a lovely hat. The lace makes it absolutely gorgeous!

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel ve renkli bir tarzınız var. Blogunuzla yeni tanıştım keyifle takip ediyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler.... Çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...
      Size de güzel günler... mutlu bayramlar...

      Sil
  4. Şapka harika olmuş.. Güle güle kullanın.. Azıcık tarif ederseniz bende yapmayı deneyebilirm .. :)
    Hangi ipten örülüyır, kola yapmaya gerek var mı, vs..

    YanıtlaSil
  5. ellerıne emegıne saglık terasın guzellıgıne renklere bayıldımm gercekten ınsanı mutlu eden bır ortam olmalı saglıklı guzel gunlerde oturun bende beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  6. Ah, ne kadar güzel. Renkler insanın içini açıyor.

    YanıtlaSil
  7. Allahım bu nasıl bir teras! benim minicik bıdıcık balkonumdan sonra böyle geniş ve renkli ve dolu ve huzurlu ve vs.. bi teras görünce gözüm gönlüm açıldı. Daha sık yazmalısınız bence:)
    Merhaba!

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle geçmiş olsun. Uzun zamandır buraya uğrayamadığımı fark ettim. Ne güzel renkleriniz var.Şapka da çok güzel olmuş. Güle güle kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş rengarenk,sağlıkla huzurla kullanın...

    YanıtlaSil
  10. Nasıl da cıvıl cıvıl bir yazı olmuş :)
    Yazı anımsatan fotoğrafların güzelliği de hakeza.
    Blog keşif etkinliğiyle geldim. Bana da beklerim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Ben buraya Ba yıllll dımmmmm Muhteşem görünüyor ....Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Renklere, ortama resmen bayildim. Cok süper. Tebrikler

    YanıtlaSil
  13. Merhaba. Blogunuzu deeptone'nin yazısı sonrasında ziyarete geldim. Eski blog yazanlardanım ben de, bir dönem ara vermiştim bazı sebeplerle. Blogunuzun ismini görünce anımsadım sizi. Rengarenk paylaşımlarınızı:) Eski arkadaşları görmek iyi geliyor. Instagram epey azalttı blog paylaşımlarını... Ellerinize sağlık, örgüleriniz çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerinizi okumak iyi geldi. Çok teşekkürler... Ah evet instagram müthiş bir tüketim aracı... anları hüppp diye yutuveriyor, çünkü en çok da hikaye uygulaması ile daha etkisi bitmemiş bir an'ın üzerine onlarca an biriktiriyor, unutturuyor... bloglar öyle değildi oysa açar açar okurduk... instagram cazip gelse de blog yazmaktan vazgeçemedim, kopamadım... o sebeple hep buralardayım ben... :)

      Sil