10 Nisan 2016 Pazar

not a recent project, but for me, this babyblanket is still the prettiest one!

Elimdeki yarım örgüleri bitiremedim henüz... Kendime sınır çizip şu sürede yaparım dememe rağmen başarabilmiş değilim. Bir yoğunluk... bir koşuşturma...lisedeki öğrencilerim için harıl harıl yazılı soruları... dil okulundaki öğrencilerim için ise, teog ve özel ders öğrencilerim başta olmak üzere büyük küçük tüm öğrencilerime çalışma kağıtları, quizler vb. hazırlamalar... printer la ve fotokopi makinesi ile kanka olup başlarından ayrılamamalar... Ve evde ayrı telaşlar...

Neyse.... örebildiğim kadar örüyorum artık.
Güç olmuyorlar... ama geç oluyorlar...

Olsun!
Bu bebek battaniyesini de uzun bir süreçte örmüştüm... ama gün gelip bitmişti...
Şimdi seyrine dalıp kendime övünç ve sevinç payı çıkarıyorum. Mutlu oluyorum. :)

Mutlu fotoğraflardan buraya da bir kaç adet bırakıp daha da mutlu olayım o halde... :) Çünkü blogum uyandıkça, nedense çoook mutlu oluyorum ben. :)







7 yorum:

  1. Bu sayfamızdan çeyizlik oya örnekleri inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Gecenin bir vaktinde bloglarda dolaşırken, sizinkine denk geldim. Bebek battaniyesini görünce içim açıldı, ellerinize sağlık çok güzel freş bir battaniye olmuş, bunları yazmak içimden geldi, Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. Ne cici bir battaniye olmuş, ellerinze sağlık...bitmiş örgülere aradan zaman geçince tekrar bakmak çok keyifli, farklı bir gözle bakıyormuş gibi oluyor...çalışmalarınızda kolaylıklar...

    YanıtlaSil
  4. Amanııın ne güzel renkler. İç açıcı. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

  5. Thanks for the visit .... I'm trying to get back in the swing of things .... Been out of the loop for quite some time .... I did get the maidenhair furn picture on my post (finely)... Took a little but of doing but I'm on the right path now ....will be trying to post a lot more !!!
    Hugs,
    Mo

    YanıtlaSil
  6. Thanks for the visit .... I'm trying to get back in the swing of things .... Been out of the loop for quite some time .... I did get the maidenhair furn picture on my post (finely)... Took a little but of doing but I'm on the right path now ....will be trying to post a lot more !!!
    Hugs,
    Mo

    YanıtlaSil
  7. Ne tatlı şeyler örüyorsunuz gerçekten de. İnsanın içini açıyor. Battaniye bir harika.

    YanıtlaSil