19 Aralık 2015 Cumartesi

pinky granny square pillow

Artık günlerin hızına yetişemiyorum. Bugün 14.30 da bitecek derslerim için, birazdan evden çıkmam gerek... Lise öğrencilerimin 2. yazılı sorularını hazırlamaktayım, saat 6.00 dan beri... Hazır pc başındayken bloguma da bir post hazırlayıp öyle çıkayım hiç olmazsa, dedim...

Söz çok, lakin vakit dar...

Yakın zamanda ördüğüm pembe kırlentimin örgü sürecinden kareler gelsin o halde... Siz baktığınızda örenden ve örülenden kesitler görün, ben o günlerden başka başka izler bulayım.

Kalın sağlıcakla!











10 yorum:

  1. Renkler çok güzel elinize sağlık. Branşınız nedir? meslektaşız.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.... ingilizce öğretmeniyim... siz?

      Sil
    2. 17 yıl felsefe grubu öğretmenliği yaptım.11 yıl rehber öğretmen 3.5 yıl önce emekli oldum. Aü dtcf psikoloji çıkışlıyım Memnun oldum .

      Sil
    3. psikolojiye hep ilgi duymuşumdur... :)

      Sil
  2. Ne güzel fotoğraflar yakalıyorsun, dekorasyonuna zaten bayılıyorum, zevkine hayranım, kısaca herşeyinle seviyorum seniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim banucum... zaman sıkıntım olduğu için telefonla çekiyorum çoğunlukla, kaliteleri de düşük bu yüzden... fotoğraflarım da ben de çok mutlu olduk, ne hoş geldi sözlerin... :)
      ben de seniiiii :)

      Sil
  3. Ören de örülen de harika görünüyor, emeğinize sağlık. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkkürler, sevgiler benden de.. :)

      Sil
  4. Feliz Natal!!! Que a manjedoura do seu coração esteja pronta para receber o Menino Jesus que irá nascer!!!
    Um ano novo repleto das bençãos de Deus!!!
    Doce abraço com carinho, Marie!

    YanıtlaSil