22 Mayıs 2013 Çarşamba

iki güzel haber

Birincisini çoktandır duyurmak istiyor, zaman bulamıyordum. Bu sürede bi çoğunuz haberdar oldunuz aslında... Yine de bir kez de buradan iletmek istiyorum.

Bu güzel üretimde sevgili Elif'in emeğinin olması da onu paylaşmak istememdeki asıl etken... Eli kalem tutan hanımlar eşlerine mektup yazdılar ve bu mektuplar Banu Özkan Tozluyurt tarafından derlenerek, Destek Yayınları'nca basıldı. Ortaya "İmza:Karın" adında, kadını anlatıcı konumunda kurgulayarak kadın gözüyle "kadın-erkek", "baba-kız" ilişkisini, beklentileri ve yaşanmışlıkları dile getiren okunası bir kitap çıktı.

Ben kitabı henüz okumadım... Ama duygu yüklü olduğunu tahmin ediyorum. Ve tanıtım yazılarından çıkardığım bu sonuçlarla okunmayı hakeden bir kitap olduğunu düşünüyorum.

İlk fırsatta siparişimi vereceğim ve kitabımı okuduktan sonra, hep özenle saklayacağım. Ve bir gün sevgili Elif'le karşılaşıp imzalatmak hayalim... :)

Sevgili Elif'i ve kitaba emeği geçen tüm blogger ları kutluyorum bu arada...

İkinci güzel haber ise sevgili Deli Anne'den...
Profesyonel Fotoğraf Servisi Lukapu'nun şöyle güzel bir hizmeti ve beraberinde güzel bir hediyesi var ve sevgili Deli Anne de blogunda bu hediyeye giden yolla bizleri buluşturuyor.


Fotoğraf çekmeyi çok seven biri olarak bu hediyeye bayıldım ben...
İlgili yönergeleri takip ettim, çekilişe katıldım.

Katılmak isterseniz sizler de buyrun!

3 yorum:

  1. Çok zarifsin Ruşencim, çoook teşekkürler. Yolum oralara düştüğünde dükkanına uğrayıp atacağım imzamı, senin gibi harika birinin hayali olur da, o hayal karşılıksız kalır mı ki? İlk fırsatta...Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ya buralarda ya da İstanbul'da bir yerlerde... bir gün mutlaka buluşacağımızı hissediyorum... ilk fırsatta... en kısa zamanda evet...
    aslında sana komik bişey de anlatacağım ben...
    bi buluşalım da. :)

    YanıtlaSil
  3. en kıs a zaman bende aılıp okuyacağım.

    YanıtlaSil