12 Mart 2013 Salı

günlük doz

Kurgusunu, anlatım dilini, tema'sını, daha pek çok şeyini sevdiğim... altını çizdiğim satırlarını, kulak kıvrımlarıma yerleştirdiğim repliklerini defalarca okuyup defalarca dinlemek istediğim kitaplarım ve filmlerim vardır benim... bıkmadan usanmadan dönüp dönüp okuduğum ve izlediğim...

Bir de ilaç niyetine, sanki o gün ya da o an bir doz aldığında bütün sıkıntılarından arınıp ruhunu ebedi huzura kavuşturacak türden kitap ve filmlerim var..

Mesela onlardan biri... Külkedisi...

Bugünkü dozumu almak üzere...
İyi seyirler bana...
Benimle birlikte seyretmek isteyen herkese de....

2 yorum:

  1. Kötü kalpli üvey kızkardeşlerin koca ayakları geldi aklıma. Eski Türk filmlerini izlediğimde ne çok emek olduğunu ve oyuncunun rolünü oynarken ki çabasını düşünürüm hep, zamanımızla kıyaslandığında. İmkansızlıklarla dolu bir dönemde sanatta bu anlamda daha değerliydi, evet şimdi teknoloji var ama herşey öyle çabuk tükeniyor ki gelecek nesiller bugün üretilen filmlerae nasıl bir gözle bakacaklar acaba...
    Bizde arada Türk filmleri gecesi yaparız arkadaşlarla ki çok da eğlenceli olur bu geceler...

    YanıtlaSil
  2. çok eskilerden okudum masal kitapları türkçe yazılı aldım ,güzel masalların okuma yaşı yok ,filmleri ise daha da zevkle izlerim canım.Güzel terapi.

    YanıtlaSil