29 Kasım 2012 Perşembe

29 kasım 2012


Düğün dernek mevsimi sona erdi, kendime ayıracak zamanım arttı, diye sevinirken -bebek şekerleri başta olmak üzere- iş güç patladı. Kendi zamanlarımdan çalıp çırpıp işe güce monte ettiğim dolu dolu zamanlarım var. Öyle ki;  bir klasik haline dönüşmüş olan Pazar postlarımdan sonuncusunu geçtiğimiz haftasonu buraya not düşemeyecek kadar bir doluluk bu...
Bu hafta da devam...

Oysa çam ağacımı kurup elimde sıcacık bitki çayım, ayaklarımı uzatıp yanan-sönen ışıklarını izlemeyi çok istiyorum, boş boş.

Bir poşet aşure malzemesi uygun zamanını beklemekte, dolapta, sessiz sessiz.

Çorabımın teki bitti, diğer teki 4 parmaklık örgüsüyle 1 haftadır aynı sepetin içinde...

Kırtasiyecilere ve ıvır zıvırcılara yolum düştükçe bulduğum yılbaşı craft malzemelerini toplayıp ya evde ya da iş yerimde istifliyorum, uğraşabilecek küçücük aralar lazım. Bekliyorum...

Her yıl bu zamanlar depreşen duyguyla başta kızımdan yardım alarak oluşturduğum yılbaşı temalı film listem hazır. Ancak henüz bi taneciğini dahi izleyebilmiş değilim.

Annemi ve babamı görmek istiyorum.... Çooooooook olan uzaklık her daim bir plan yapıp sonra erteleme ile daha da bir büyüyor, büyüyor.

Pinterest performansımda ibre düştükçe düşmekte. Face de yıllardır adım var ama kendim yok iken kalkıp böyle olmaz diyerek yeni bir face daha açtım. Amaç çok sıkı elememe rağmen 800 civarına ulaşan arkadaş listemi, "çok yakın, yakın ve hoş insanlar" dan ibaret minik bir gruba dönüştürerek daha özgür olabilmek... Herkes de her şeyimi bilmesin, görmesin, almasın, çalmasın! :) Lakin henüz layıkıyla aktif olabilmiş değilim. İş-güç face i şahsımınkinden önce yine.

Geri dönemediğim dolayısıyla iki satır yanıt yazamadığım e-maillerim var. Fırsat kolluyorum.

Bugünler böyle blog!

Şimdi gidile ve makineye çamaşır atılıp yarının yemeği pişirile!

7 yorum:

  1. Of offf... Yemek bulaşık çamaşır ütü, süpürmek silmek. Aslında altında ezildiğimiz bu anlamsız kadınlık misyonunu üstümüze yığan mantığı silip süpürmek gerek ya... Ne mümkün. Onlarca iş bekliyor beni ve ben işin çokluğundan dolayı hiç bir iş yapmadan oturuyorum iyi mi? İşlerin kolay kazancın bol olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy,bende ev işlerinden istifa edip,yukarıda saydığınız gönlümü hoş edecek şeyleri yapmak istiyorum.Hepimize kolaylar gelsin demekten başka şansım yok galiba bol kazançlar....

    YanıtlaSil
  3. Haaa haaa ne güzel yaaa, bazen bende de olur hiç birşeye yetişemeyip kilitlenmeler, dokuz ayın çarşambası bir araya gelmiş, gerer de insanı listedekiler öyle durdukça da:))olsun can kendi işin sonuçta ve güzel de bir uğraş hobilerini de destekliyor çok yönüyle, bırak herşey bu yüzden dağınık kalsın,çamı geç kaldırırsın, aşureyi en son pişirirsin, filmlerin arkasına eklenenlerle sonra izlersin, çorabın tekini çama asarsın taaa diperi bitince giyersin yeterki huzurun sağlığın mutluluğun eksilmesin hiç gerisi booş, Öpüyorum yanaklarından kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  4. E o zaman mademki siz face'e giremiyorsunuz,burdan hoşgeldiniz demek lazım,kolaylıklar ve bol kazanç diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. sevgili rusyena
    ne zamandir yok neden????
    diyordum ...baktim isler cokkkkk:)
    kocaman opuyorum

    YanıtlaSil
  6. canım,kolay gelsin ,okurken ben bile yoruldum .

    YanıtlaSil
  7. Ruşen'cim merhaba canım,çok uzun zamandan beri ben de bloğa giremiyorum doğru dürüst.Ama ben de gözükmüyorsun başka bir sayfadan görüp girdim yeniden ekledim bakalım olacak mı..çok özlemişim seni kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil