6 Nisan 2012 Cuma

retreat home and gift / spring - summer 2012

Bugünü Cumartesi zannederek yaşadım nedense... Her defasında tatsız gerçekle yüzleşiyor ama nasıl oluyorsa bir süre sonra unutarak gerek iş planlarımda gerekse Pazar tatilime dair hayallerimde bugünü Cumartesi, yarını da Pazarmış gibi hesaplıyordum. :) Ta ki akşam olup kendimle başbaşa kalıncaya dek... belki de beynimin istediği şeyi yaşamımın içine bizzatihi sokarak kendini eğleme adına bir tür oyunu idi bu... Ama yüzleşme anlarının buruk geçtiğini söylemeliyim... Hatta bunu şu anda kendime de itiraf etmiş oldum... Çünkü ben dahi bilmiyordum yarının tatil olmasını bu denli çok istediğimi... :)

Şöyle çekilip de geriye beynimi ellerimin arasına alınca (burada mecaz-ı anlam var söyleyeyim de ben) anladım ki.... Keşke tatil olsaymış yarın... Enikonu musmutlu olacakmışım..
E değilmiş n'apalım!
Şöyle cici bici bişeylerle gönlümüzü hoş tutalım bari... :)

Bu derginin matbu hali elimin altında olsa idi, her fırsatta bakmaktan çoktan canı çıkmıştı eminim. Ekranın soğukluğu bakış arzusunu azaltıyor oysa... yani sizi bilmem bende böyle... en son iki hafta kadar önce bakmıştım çünkü...

Evet... öyle hoş... öyle içaçıcı fotolar... büyüleyici ve ilham dolu...
İstisnasız.... gördüğüm her şeye ama her şeye bayıldım, diyebilirim.




Bu da resmi websitesi... detay isteyenler için...

1 yorum:

  1. Ohhh haklıymışsınız,baka baka ben de bu derginin canını çıkarırdım. Online haliyle bile içim açıldı ! Teşekkürler Ruşen Hanımcığım .

    YanıtlaSil