19 Şubat 2012 Pazar

güneş göz kırpınca...

Günlerden Pazar, yani boş gün olunca... Güneş de en sevimli haliyle göz kırpınca... Taktım sepetimi koluma... kış boyunca özlenen "nereye olursa olsun yeter ki bir outdoor aktivitesi olsun" arzumuz için otomobilimize atlayıp düştük yine yollara... Yarım saat sonra Saroz / Büyük Bahçeler'deydik. Ve özlemle beklediğimiz dakikalarda...

Ne kışın donduran soğuğu, ne de yazın yakıp kavuran sıcağı... bahardan kalma bir gün gibi...  İlk on dakika sonra montumu çıkarma gereği duydum... öyle güzeldi hava...

Dışarıda, doğayla başbaşa olmak ve ılıman bir havayı solumak mutlu saatler geçirmek için yeterli sebepler olsa dahi biz bugün çok çok fazlasını bulduk... dolayısıyla katlanan mutluluklar günü diyebilirim bu güzel gün için...

Sepetimi takmıştım ya koluma... Aslında aklımda belli bir şey yoktu toplamak için... Çünkü mevsim çiçek vesaire toplamaya  uygun bi mevsim değil zaten... Etrafta bol bol kozalak var tamam da... lakin banim de yılbaşından kalma bi dolu kozalağım var... Belki deniz kabuğu, kestanesi falan filan toplarım diye geçti aklımdan... Oysa bu kıyı taş dışında deniz kabukluları adına hiç cömert olmamıştır bugüne dek... Yine de bahara çok yakıştığından, hatta bahara duyduğum yoğun özlemden sepetimi almadan çıkmak istemedim. :)
Aradığım şeyleri bulamayacağımı bile bile, inadına kıyı boyunca gözlerimle yerleri süpürdüm... :)


Sepete bi tanecik dahi kabuk girmeyince... özlenen aktivitenin ikinci aşamasına geçildi. :) Şu güzelim ahşap karavanın merdivenine yerleşip kitap okumak kış boyunca ne mümkündü!
Ne keyif! Ne büyük mutluluk ruhuma!

Bu ara Anton Çehov'un tüm kitaplarını külliyat olarak okumaktayım... Elimdeki; bir kaç öyküsünü kapsayan 95 basımı Hikayeler isimli kitabı... Kısacık soluklanmalarda öykü kitapları okumayı tercih ediyorum. Bir oturuşta bir öyküyü baştan sona okuyup bitirmiş olmak hoşuma gidiyor çünkü...

Ben kitap okurken eşim de gördüğü güzellikleri kadrajına almakla meşguldü... Posttaki fotoların çoğu onun objektifinden...

Akşama dek oturup orada öylece kitap okusam hiç sıkılmazdım doğrusu... ama etraftaki güzelliklerin de tadı çıkarılmalıydı...

Şu dere dağlardan toplayıp getirdiği kar sularını denize kavuşturmakta... şırıl şırıl... şırıl şırıl... ne güzel sesi var...

Denizle buluşmuşken  feetfirst hatırası almadan dönülmemeli di mi ama? :)

Fark ettiniz mi, hava ne güzel... gökyüzü ne aydınlık... Görüntülenen her renk mevsime inat olabildiğince capcanlı...

Yürüyüşümüz gidiş-dönüş olunca epeyce bir uzun olmuş... Şuraya oturduğumuzda anladık. :)

Manzara müthiş... hava da öyle... bir piknik hazırlığı güne uyarmış pekala! Son anda yanımıza aldığımız meyvelerle bu özlemimizi de giderdik bi parça. :)

Akşam soğuğu çıkmadan yolcu yolunda gerek, der atalar... Hafif bir soğuk esintiyi kulaklarımızda hissetmeye başlayınca düştük yine yola.
Bunlar da yol boyunca gördüğümüz diğer güzellikler...



Yine yağmurlar yağacak... belki kar da... hava da soğuyacaktır iyiden iyiye... Bahara dek bu güzel gün epeyce bir moral oldu bizlere...

Moralinizin her ortamda ve her koşulda hep üstlerde olması dileğimle... güzel geçsin haftanız! :)

9 yorum:

  1. ohhh sefan olsun gez canım,bende o güzel yerleri gezmek isterdim:( malesef şu sıralar imkansız,inşallah sonra sevgilerimle,bu arda kırmızı babetler için tekrar teşekkürler,çok güzeller sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Burdan bile içim açıldı, pek güzel, deşarj olmuşsunuzdur.

    YanıtlaSil
  3. ben bayıldım o sepete :) ne kadar güzzel olmuş öyle. İçinin boş kalmasına üzüldüm, belki bir dahaki geziye.
    Fotoğrafların hepsi çok güzel gezmiş kadar oldum o dere kenarında bende olmak isterdim en çok sevdiğim sesdir su sesi :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir gün geçirmişsiniz resimlerde harika,her gelecek olan gün en iyi,en mükemmel geçmesi dileği ile

    YanıtlaSil
  5. Katalog çekimi gibi olmuş, süpersiniz ya, genç kız gibi duruyorsunuz:) Sepete hiç sözüm yok, blog rengi ile uyumlu, iç dünyanızı da anlatan pozitif, sımsıcak bir rengi var... Allah ağzınızın tadınız bozmasın...

    YanıtlaSil
  6. şahane bir gün olmuş belli...
    sepet çok yakışmış:)))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir gün olmuş. Sepetle siz, kuşlar, koyunlar bütün görseller çok iyi çekilmiş içim açıldı. sabah,sabah. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. güzel bir hafta sonu olmş gerçekten.
    bahardan bir gün çalarcasına...

    YanıtlaSil
  9. En baştan o sepete bayıldım, fotografların duruluğu, okudugunuz kitap, bulundugunuz yer, her şeyiyle çok güzel bir gün olmuş..

    YanıtlaSil