9 Kasım 2011 Çarşamba

bugün iş başı

Dün evde misafir olma ve misafir kabul etme günü iken ve de gidişat bu yönde ilerliyorken akşam üzeri pat telefon geldi... "Bu haftasonu nikahımız var, mümkünse nikah şekeri modellerinize bakmak istiyoruz." "Olur" dedik, dükkanın önünde bekleşmekte olan müşteri çiftimizle birlikte dükkanımızı açıverdik. Zor ve uzun bir  süreçten sonra bir modelde karar kıldılar. Eskişehir'den getirttiğim bu model için yeniden Eskişehir'i arayıp bir miktar daha getirtmem ve hepsini cicili bicili süslemem gerekiyor. Derken dükkanı açık gören başka müşteriler de geldiler ihtiyaçları için... Oysa "bayram" diyordum... "seyran" diyordum... şu dört gün boyunca dükkanı açmayı hiç mi hiç düşünmüyordum...Görünen o ki iki bayram arası düğün, nikah vb. yapmak istemeyen kimi aileler bu isteklerini hemen bayramın ertesine, hatta üçüncü, dördüncü gününe ertelemiş.

Böylelikle bugün bana dükkan yolu görünmüş oldu..İşimin başında olayım bari.

Bu şirin şeyi de dün dönüşte uğrayabildiğimiz (yolu uzatarak tabii) bahçemizde buldum. İş, güç, zamansızlık derken bizler gidip gelemeyince bahçemizi mesken tutmuş şekercik. Öyle kağnı hızında da ilerlemiyor, bugüne dek gördüğüm en hızlı kaplumbağa... Çok çevikti... çok... Çok da eğlenceliydi..

4 yorum:

  1. bayram bitti başlasın düğünler :) kolay gelsin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. 2 ay boş durduktan sonra ben bayramın ikinci günü iş başı yaptım,bakkal ,ama böyde daha iyi,sana'da kolay gelsin arkadaşım.

    YanıtlaSil