4 Eylül 2011 Pazar

Eskişehir - 2011

Slideshow işi büyük kolaylık... Bi dolu işim vardı iyi oldu...
Ama pardon!... es geçerek selamı sabahı, şu slideshow ve iş yoğunluğuma balıklama bu dalış... olmadı!
Silbaştan yapalım.... :)

Merhaba Arkadaşlar,
Nasılsınız? Gönlünüzce bir bayram geçirmişsinizdir dilerim. Daha önce söz ettiğim üzre ben kızçemle birlikteydim. Anne-kız başbaşa ve de gönlümüzce bir bayram geçirdik. Canımızın istediğinde alo dediğimiz dakikalar babamızın eksikliğini telafi etmemize yetti de arttı bile. Biz bunu sık yapmalıyız sanırım. :)

Ama her güzel şey gibi bu günler de bitti...Yuvama döndüm...  (Şimdi de ilk paragrafa dönebilirim artık! :) ) Evet, bi dolu iş-güç beni bekliyor... Şöyle bir hale yola girsinler ilk fırsatta yine buradayım... Ve dediğim gibi şu slideshow işi büyük kolaylık... tek tek foto editleme derdinden kurtuluyor insan.... fotoları hızlıca  seçip ProshowGold programına yüklüyorum... bir de fona sevdiğim bi parça... ardından ver elini you-tube... Geriye vakit buldukça seyretmek kalıyor.

İşte sevdiğim karelerle güzel Eskişehir... 
İzleyenlere iyi seyirler...

Bu arada, fotoğrafları daha büyük görebilmek için full screen (tam ekran) modunda izlemenizi öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder