3 Nisan 2011 Pazar

bir zamanlar

İkiz kardeşim ve ben... Saçlarının uzunluğuna bakmayın, o bir erkek. :)
çocukluğum2
Bu fotoda 2 yaşındayız. En ve boylarda pek farklılık yok... Ortaokuldayken kardeşimden birazcık daha uzun olduğumu anımsıyorum. Sonra liseye geçince ne olduysa, kardeş bi uzadı bi uzadı... kavak oldu mübarek... Epeyce de bir yapılı şimdilerde... Abi kardeş gibiyiz resmen... :)

çocukluğum9
Ankarada'yız burada... 5 aylık filan olmalıyız...İkimizde kımıltısız oturuyoruz yerimizde... gak desek mama, guk desek su... :)

çocukluğum7a
Sonra ne olmuşsa bir gün oturduğum yerden kalkıp anneme doğru yürümeye başlamışım... "Aaaaaa henüz 6 aylık, nasıl yürür, hem de hiç emeklemeden" sözleri havada uçuşurken.... O günden sonra da popom yer görmemiş hiç... Kardeşim halinden memnun olmalı ki 1,5 yaşına dek yürüme moduna geçmemiş bir türlü... Emeklemek daha keyifli gelmiş. :)

Bir zamanlar çocukmuşuz!

17 yorum:

  1. Çok şekersiniz çok maşallah.Erkekler birden serpiliyor :)Ayakları uzatıp oturuşunuz da ayrı sevimli.İkiz bebek beklerken bu fotoğrafları görmek çok güzel. Mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  2. Ne tatliymissiniz. Kardesi, abisi, ablasi olmak ne muthis duygudur ancak yasayan bilir... Saglikla hep birlikte mutlu yillar size. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler iki sıcacık ses... ve sevgiler... :)

    bu arada, kiraz çekirdekcim artık sık yazmıyorsun, yuvaya katılan yeni fert ya da yaşamın hay huyu belki... yine de paylaşımlarını özlediğimi bilmeni isterim... :)

    YanıtlaSil
  4. çok şekersinizzz.keşke hep çoçuk kalsak:)))))

    YanıtlaSil
  5. Kardesinle hic benzemiyorsunuz kizlara hamileyken hep ikiz olsun diye dua etmistim nerdeeee
    anne icin zordur da sonrasi guzel birden halloluyor hersey.cok guzel bebkmissiniz ikinizde canim benimm

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler halimecim...


    ayrı yumurta ikizleriyiz mevdoşcum... ben de kızıma hamileyken istemiştim çok, olmadı... :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel fotoğraflar,bayıldım ve çok duygulandım !İkiniz de çok yaşayın e mi ?

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler Nilgün hanımcığım... hep birlikte... :)

    YanıtlaSil
  9. What pretty little girls....Great to do some layouts of these pictures.....

    YanıtlaSil
  10. thank you martica... But one of them, the right one is not a girl... he is my twin brother. :)

    YanıtlaSil
  11. ne güzelsiniz öyle.Benimde oğlum 10 aylık yürüdü kızım 1,5 yaşına kadar yürümedi de doktorlara götürmeye kalktım.Ayrı yumurta ikizleri gerçekten de baştan itibaren tamamen ayrı yapılarda oluyorlar.İlk resminize bayıldım.saçlar uzun ama bakışlar hiçde kız gibi değil kardeşte.Sevgiler size.

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar şekersiniz, daha geçen kızıma ikiz çocukların olsa ne güzel olur dedim cevabı şu oldu anne nasıl bakarım onlara, bakarız hep birlikte dedim..Anneler ne gün için..

    YanıtlaSil
  13. sevgili beyazperde çok teşekkürler...evet ayrı yumurta ikizleri aynı yumurta ikizlerine göre daha çok farklılık taşıyor... ama ortak yönümüz de çoktu küçükken... büyüdükçe azaldı ama. :) tercihler... zevkler... :)


    sevgili meral sanatevi çok teşekkürler...en küçüğü bizden 10 yaş büyük dört ablamız olmasına rağmen anneannemin büyük desteği kurtarmış annemi de... aksi halde gerçekten zor... evet, anneanneler ne güne... :)

    YanıtlaSil
  14. Hangimiz değildik ki?Geçti gitti işte.Şimdi benden genç olanlara bakıp kimi zaman kıskanıyorum henüz yaşanacak ne çok günleri,günyüzü görmemiş heyecanları,mutlulukları var diye;kimi zaman da seviniyorum,neyseki ben atlattım onların henüz yaşamadığı türlü sıkıntıları diye...İnsan,bir var bir yok işte...
    Çok şaşırdım altı aylık yürümene.Annem benim sekiz aylıkken yürüdüğümü söylerdi de pek inandırıcı gelmezdi bana.Demek doğruymuş:)
    Erkeklerin birdenbire uzama olayı beni de bir dönem baya bir strese sokmuştur.Kardeşim benden kısa,ortalarda badi badi dolanırken,üç aylık bir ayrılığın sonunda bir araya geldiğimizde ona bakma için kafamı neredeyse boynuma dik bir açıyla yukarı kaldırmam gerekiyordu:)Demekki erkeklerin başında esen kavak yellerinin hiç kesilmemesi,bu asumana ulaşma merakları yüzündenmiş:)

    YanıtlaSil
  15. ne güzel dokunmuşsun perimasalım...biraz buruk, bolca keyifle okudum yorumunu... sorma bu uzama mevzularını, kardeşle neredeyse nokta - virgül gibi olduk,nokta incecik, virgül epece bi kalın ama... :)) hani yeğenlerim izbandut gibi oldular çok tasa etmiyorum da ikiz kardeş öyle olunca yan yana olmak hem komik hem de tuhaf oluyor... :))

    YanıtlaSil
  16. Kiz cocuklari daha erken konusur ve yurur derler, sizinkisi ispati olmus :)

    YanıtlaSil
  17. ne şekermişsiniz..aileniz çok şanslı bence,iki dünya tatlısı ile zenginleşmiş dünyaları..:)

    YanıtlaSil