25 Aralık 2014 Perşembe

2015'e 6 kala...

Geçtiğimiz yaz için "2014'de yaz" başlıklı bir post hazırlamıştım. Tüm yaz boyunca yaşadıklarımdan kısa kısa kesitler ve fotoğraflar, dönüp de baktığımda o günleri yeniden hatırlamak adına ne iyi oldu. Aynı şeyi "2014'ün sonbaharı için de tasarladım, bir kaç fotoğraf ve yazı ile de giriş yaptım... ama şu gün oldu hala tamamlayabilmiş değilim...

O öylece taslaklarda bekleye dursun... (belki kış bitmeden bir fırsat bulur tamamlarım...)

Elimdeki hazır fotolarla güncel bir post hazırlayayım hiç olmazsa...

Vakit yine dar... birazdan dükkan... ardından dersane...
Yazısız bol fotolu bir post olsun bu...
Bloga 2014 Aralık'ından anı...
Bulunsun...
Baktıkça hatırlansın...
Bu blogun amacı en çok da bu...













4 yorum:

  1. Ben bu sene yeni yıl heyecanına pek giremedim, hüzünlüyüm bu aralar. İlk defa gelecek yılın getireceklerinden korkuyorum geçen yıl götürdüklerini hatırladıkça. Fotoğrafların bana iyi geldi, biraz heyecan verdi, iyi olacak mı bu gelen yıl? Sen iyi olacağını hissediyor musun? Senin heyecanın bana da bulaşsın, bolca seyredeyim o güzel ağacını..

    YanıtlaSil
  2. Her şeyden önce iyi bir yıl olmasını diliyorum Elifcim... Öyle olsun istiyorum...
    Korku ve endişelerimi içimdeki küçük kız farkederse hayata küser, yaşama sevincini kaybetmesin istiyorum... Bir de mutluluk gelip beni bulmayınca mutluluk oyunu oynuyor, ben onu çağırıyorum.... :)
    En önemlisi de her endişe ve korku dolu bekleyişlerde içimi ferah tutmanın yollarını arıyorum... Kendimi iyi oyalıyorum.. :)

    YanıtlaSil
  3. Karelere baktıkça içim açıldı.. çünkü eeennn sevdiğim şeyler var.. puantiyeler, kareler, kırmızı, yeşil, cümbüş, fenerler...vs vs
    tam benlik bir insansınız bayıldım zevkinize :) öyle gelip köşede otursam biraz sonra da hepsini mıncıklayıp sevsem ellesem istedim yalan değil :))
    dilerim 2015 neşeli kansız barış dolu bir yıl olur...
    bloguma da beklerim ,
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...