29 Aralık 2014 Pazartesi

2015'e 2 kala...

29.12.2014
Saat: 15.40
An itibariyle harıl harıl çalışıyorum. Son derece memnuniyetsiz bir kayınvalideden, oğlu ve gelininin nikah töreninde dağıtılmak üzere zahmetli bir nikah şekeri siparişi aldım. Çok emek gerektiren ve çok zaman alan bir model olsa da severek çalışıyorum ama aklım kayınvalidenin meymenetsiz/muşmula hallerinde kaldı... Nerelere nerelere gittim... Bir gün anlatmalıyım... sürpriz yumurtadan çıkar gibi bir insanın hayatına "evlilik münasebetiyle" dahil olan bu kadınları, onların görümce versiyonlarını... Alış-satış amaçlı şu kısıtlı görüşme dahi enerjimi bu kadar alabildiğine göre.... onlarla zorunlu ve daimi birliktelikler zordur... çok zor!

Dün Tekirdağ'daydım... 
Yılın bu zamanları büyük şehirlerde, kalabalığa karışmayı seviyorum. Yeni yıl coşkusunun ışığa, sese, görüntüye ve hatta gürültüye yansımış hallerine yakından tanıklık etmeyi seviyorum. 

Fotoğraf çekmek çoğu zaman aklımıza gelmese de, hatırlanınca çekilmiş bir kaç kare ve video parçacığı ile 2015'e 2 kala bir post daha hazırlanmış olsun... doğrusu biraz da kafam dağılsın... Bu acele post bu sebepten... :)

Hem....bloga da anı olsun...




@rusyena_video tarafından paylaşılan bir video ()
Balkanlardan kar bekleniyor.
Bir heves... bir heves... bildiğim tüm yabancı meteoroloji sitelerine bakıyorum... Bize de uğrayacak gibi görünüyor...

Hadi bakalım... lapa lapa ineninden... bembeyaz örteninden.... inşallah!

Hazırım... bekliyorum! :)

2 yorum:


  1. Feliz Navidad, espero que el próximo año venga cargado de proyectos mágicos, y mucha ilusión. Un abrazo y muchos besos des de elracodeldetall.blogspot.com, Os espero .( • ~ • )


    * ♕ * * * * * * *
    …../..\……./\…*.... .... …__██__…..*……
    …./….\…../..\……*....*...….( • • )…..*…….*
    …/_…_\…/….\……*.…..─(░•░)─….*…**
    ./.…......\../_…_\…*....*......(░ • ░)……*...*
    ../______\######....*......*...............*.....*.....
    ===============================
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    *M*E*R*R*Y* *C*H*R*I*S*T*M*A*S*!*
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    Julia

    YanıtlaSil
  2. Olá amiga...Feliz ano novo!
    Seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano, harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz...que começa em nossos corações e se estende a tudo que nos rodeia!!!
    Obrigada por fazer parte da minha história de vida!
    UM ABENÇOADO 2015!!!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...