30 Aralık 2014 Salı

2015'e 1 kala...

2013'ü bitirirken hevesle örgü örüyordum. 2014 yazına dek sürdü bu durum... Tamamlanmayı bekleyen iki bebek battaniyesi hariç ördüğüm her şey işe yarar durumda... Buna seviniyorum. Yaz sıcakları ve iş yükümdeki aşırı yoğunluk nedeniyle ara verdiğim bu hevesime bir daha geri dönemedim. Bu hiç bir zaman dönmeyeceğim anlamına gelmiyor tabii, kendimi tanıyorum... bu bir mola... Çünkü ruhum stabil kalmaya elverişli değil. Süreklilik kazanan, rutine dönüşen şeyler bir süre sonra sıkıyor beni. Başka şeylere yönelmeliyim... canımın istediği her ne ise... ona zaten kendisi karar veriyor.

Bu kışı, evde olduğum vakitlerde kitap-film ikilisiyle geçirmek istiyordum. Ellerim çalışmadan oturuyorken, dinleniyor olduğumun hazzına varmaktı belki de altta yatan sebep. Zira evde olmayı özlüyorum... Özellikle mutfakta, çeşit çeşit sağlıklı yemekler yapmayı, güzel sofralar hazırlamayı, acelesiz/aheste aheste yemeleri, masa başı sohbetlerini... Bir yerlere koşturma, yetişme telaşı olmadan evin orasıyla burasıyla uğraşmaları, ilgilenmeleri...

İşte böyle, evinde kendine ayırdığı vakitler çokmuş gibi bir kurmaca hayat kurgulamışken kendime, hobilerime de bilinçli bir ara vermiş iken... bir sabah kendimi,  internette gördüğüm nakış şablonlarının çıktısını alırken buldum... sonra tuhafiyeden yeni muline ipler aldım... sonra da ilk işime başladım. Çabucak bitmişti ve başlarken sahip olduğum ilgi/merak hevesimi bir adım daha ileriye götürmüş, yeniden yeniden yapma isteği uyandırmıştı.

Hobilerime bir yenisini daha eklediğim için mutluyum...
İçimde kendiliğinden vuku bulan "bir hobi ile meşgul olma sevinci" için de...








@rusyena_video tarafından paylaşılan bir video ()



15 yorum:

  1. Hep böyle sevinçlerle geçen unutulmaz bir yıl diliyorum sana ve ailene Ruşencim, çok öpüyorum, sevgiler, mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim benim tatlı elifcim...
      2015 tüm endişelerinin yerini büyük sevinçlere bıraktığı bir yıl olsun... öpücükler... sevgiler...

      Sil
  2. hobilerinizle bolca vakit geçireceğiniz bir yıl diliyorum. mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı dileklerle çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  3. Nice nice mutlu yıllar diliyorum ,sevgi ile herşey güzel olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler arzucum... 2015 tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olsun...
      sevgiler...

      Sil
  4. Dear creative bloggers! Happy New Year 2015

    YanıtlaSil
  5. iyi yıllar ve hayırlı kandiller güzel arkadaşım... ben de nakışa, etamine geçme sürecindeyim sanırım.. hele etamin çok çekici geliyor şu sıra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler müminecim... blogu iyi asmışım, yorumlarım varmış an itibariyle gördüm. çok gecikmeli de olsa 2015 sana ve ailene her şeyin en iyisini en güzelini getirsin diliyorum... yeni hobiler denemek hayata ilave mutluluk demek... sevgiler...keyifli işlemeler. :)

      Sil
  6. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil

  7. A grandeza dos amigos são como as flores raras: sua magnitude fica para sempre.
    (Cristina Beloni)
    Obrigada por compartilhar comigo este 2º aniversário do blog Algodão Tão Doce !!!!
    Um doce abraço, Marie.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...