3 Ocak 2014 Cuma

review 2013

Kasım ayında hiç paylaşımım olmamış. Diğer 11 ayın seçme fotoğrafları ile blogumdaki 2013 yılına genel bir bakış için aylık kolajlar hazırladım. Kolajları hazırlarken her bir fotoğrafla bambaşka yerlere gidip bambaşka duygular yaşadım. O kadar flashback in bir anda yaşanmış olması da ayrı bir hissiyat... Hani bi şey olur geçmişte bir iki şeyi anımsatır o bir iki şeye gider gelirsin... ama ben bu kolajlarla onlarca mekana, uzama, zamana ve an'a gidip gidip geldim. Kimilerinde çok hüzünlendim, kimilerinde çok sevindim. Anı biriktirmeyi seviyorum ya, burada da olsunlar istedim. :)

OCAK

ŞUBAT

MART

NİSAN

MAYIS

HAZİRAN

TEMMUZ

AĞUSTOS

EYLÜL

EKİM

ARALIK

12 yorum:

  1. Ruşencim resimler harikaydı, süper bir yıl olmuş, dilerim 2014 senesi de sağlık mutluluk şans ve gönlünden geçenlerin gerçekleştiği bir yıl olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler deryacım...

      Sil
  2. Allahım ne kadar güzeller hepsi... :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir özet olmuş, fotoromanları hatırlattı bana..

    YanıtlaSil
  4. Takvim yaprakları gibi olmuuuş :)
    Yün çoraplarımız neredeyse bir örnek, arkadan dikişliyse aynı :))
    Ev keyfi gibisi var mı, yeter ki huzur olsun, sağlık olsun, bunlar da 2014 te boool bol olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şeyin başı sağlık... bunu çok iyi bilenlerdeniz... ne mutlu bize. :)
      çoraplarım dikişsiz, beş şişle ördüm...

      Sil
  5. Güzel bir derleme olmuş! Her mevsimi her duyguyu yaşadım diyebilirim, biraz abartılı bir cümle kurmuş olmakla beraber... Demek istediğim o ki, yaşamın kendisi gibi olmuş. Gizli hüzünler de var arada -görünmeyen- küçük heyecan kıpırtıları da... Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tamamen böyle hissettim hazırlarken... görmüş olmanız ne güzel. :)

      Sil
  6. nice mutlu güzelliklere...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...