1 Ocak 2014 Çarşamba

1 ocak 2014

Bir kaç gündür ağır bir grip geçirmekteyim. Bana ait olmayan,duyanların "muhtemelen bir boru ya da kargadan geliyor bu ses" diye tanımlayacağı zaman zaman tamamen kısılan, zaman zaman da en kalın tonuyla zuhur eden berbat bir sesim var. Öksürüğüm sık sık ve korkunç... Burnum fırt fırt... Gözlerim çakmak çakmak... şehla şehla... melul melul... :)

İşte bu halde iken.... dün gece hiç geri kalmadım yeni yılı karşılama eğlencesinden... Eşimin kuzeni (amcasının kızı), eşi ve tatlı kızları ile bol kahkahalı, çok keyifli bir yılbaşı gecesi geçirdik. Mekan yine Gelibolu Restaurant idi ve her şey çok güzeldi.


Dünya ve insanlıkla ilgili kişisel tespitlerime göre muhteşem hayatlar yaşayan insan sayısı o kadar az ki... ve sağlık-yoksulluk başta olmak üzere çeşitli sıkıntılarla baş etmeye çalışan insan sayısı o kadar çok ki... Bir çok insan gibi benim de hayatımın dört dörtlük olmayacağı bir gerçek... Yine de hayattan beklediğim(iz) belli başlı şeyler var.... Bitmekte olan yılı sıfırlayıp bu umutları yeni ve gelecek yıllara yüklemek, yeni yılı da neşeyle karşılamak istemek... tüm sebep bu... (Bu da çok insani... Çünkü insan umutları var olduğu sürece yaşayabiliyor.)

Bu bağlamda coşkulu, eğlenceli, hayat dolu bir gece idi... Allah her yıl, hepimize bu anları yaşamayı nasip etsin. Pamuk nine/dede oluncaya dek. :)

Restorandan ayrılışımız sabaha karşı 3.30 civarı idi... İskelede yürümek gibi bir planımız varken ince ince yağan kar misali şey ve dondurucu soğuk bizi bu planımızdan alı koydu, otomobillerimize atlayıp evlerimize dağıldık. 4 - 4.30 arası uyumuş olmalıyım... Sabah 10.00 a 5 kala zınk diye açıldı gözlerim. Daha o an nasıl da uçup gitti o uyku denen elle tutulmaz gözle görülmez sihirli şey!.... her zamanki gibi... her uyumak istediğim sabahki gibi. (Eski okurlarım geçtiğimiz yılbaşı sabahlarından bunu çok iyi bilirler.) Bu sabah gerçekten geç kalkmak istiyordum. Kırık bedenim dinlensin, şu uyumanın güzelliğini, yataktan mahmur gözlerle kalkmanın ağırlığını ben de yaşamak istiyordum. Yine olmadı! :)

Geçen yıl kendi ellerimle ördüğüm sıcacık yün çoraplarımı ayağıma geçirdim ve günün getirdiklerini yaşamaya koyuldum.

Çiçeklerimi sevdim.
Lale ile nergis soğanlarıma -sümbüllere göre- çabuk büyüdükleri için "aferin"lerimi....

O kadar zamandır lütfedip ancak minicik  bir uç verebilmiş olan sümbüllerime ise teessüflerimi ilettim. :)

Topraklı bitkilerimle böyle haşır neşir iken ben, vazodaki kokinalarım boyunlarını bükmüştü sanki... Orta sehpamın yeni yıl dekorunu toplayıp kendilerini oraya yerleştirdim ve tatlı sözlerle gönüllerini aldım. :)

Sonra kocacık kalktı neyse ki... İkinci kahvaltı faslım... biraz ev işi...  biraz tv... biraz haber... biraz internet derken gün yarıyı çoktan geçti.

Evdeydim... ve evde olmanın keyfi çıkarılmalıydı.
Son günlerin içimde sevinçler açtırdığı yeni hobime, tığ işi örgüme döndüm böylece.

2014 de,  bol üretimli, bol örgülü devam eder dilerim. Çünkü ben ürettikçe, ürettiklerimi giyinip kullandıkça mutlu oluyor, böyle küçük mutluluklarla daha güzel bir hayat yaşadığıma inanıyorum.


2014 de sizlerin mutluluklarına gebe olsun efenim.

Gününüz hoş,
Yeni yılınız kutlu olsun!

24 yorum:

  1. rusyenaaaaaaa
    kiskandim inan...
    ama bende onumuzdeki p.tesi insallah evimde olucam,,,yada sali
    pazar yola cikiyorum ya sabah evden 8 cikmaliyiz...11 ucagim havalaniyor
    iki aktarma,,biri amerikanin kendi icinde,,digeri almanyada
    off offffffff
    ama karsiliyan sevenlerimi dusundukce:))))))))))
    hos burada biraktigim minik ali ve ablasi yasmin...dusunmek bile istemiyorum
    ama oralarida ,,evimi inanilmaz ozledim
    ayni seniin gibi cayimi alip..yatagima kurulup:))))))elime tigimi,,,yanima laptopumu
    allahim cokmu sey istiyorum?
    seni sevenlerinle basbasa birakip...hepinize guzel seneler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay hadi çabuk gelin, insanın evi gibisi yok...
      siz evi bu kadar çok özlemişken eviniz de sizi özlemiştir eminim... :)
      iyi yolculuklar... iyi seneler... çok çok sevgiler... :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
    Yeni yıla güzel bir şekilde girmişsiniz, ne mutlu size... :)

    Fotolara ve örgülere bayıldım, :) ellerine sağlık.

    Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara. :)

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler tatlı hobivakticim....

      Sil
  3. gemıs olsun geldımı zor gıdıyor coraplar ıyıleştırır sızı cok guzel olmuslar bende sıyah lale ektım sumbuller ektım ama ben derın dıktım daha cıkmadı sız soğanı ucundan dıkmışsınız ben yanlısmı yaptımkı daha cıkmadılar geen sene buyumus olanlardan almıstım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğanları çok derin ekmemek gerekiyor... ayrıca çok uzun kök yapıyorlar kabın derin olması gerekiyor. ama pek nazlılar, çok uzun zaman alıyor büyümeleri... benim sümbüllerimden bir tanesi hala filiz vermiş değil... oysa hepsini aynı anda ekmiştim.

      Sil
  4. 2014 herkese güzellikler getirsin.yazılıarını bir solukta okumak ayrı bir zevk resimlerle mest olmakta bir başka yüreğine sağlık.ayrıca çok geçmiş olsun.tığ işi örneğine de bayıldım sağlıkla kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim...

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun, ama iyi yanından bakarsak, aşılanmış oldun ve bir sene kadar rahat edeceksin aynı mikropla her karşılaştığında...Yaşamak gibi, o da böyle yavaş yavaş alıştırmıyor mu hepimizi herşeye...Mutlu yıllar arkadaşım, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam da öyle gerçekten...
      çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  6. Nice nice yıllar sağlıklı ve mutlu geçirmenizi dilerim ,sizin küçük mutluluklarınızı hayranım Sevgili Ruşyena ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yorum... çok teşekkür ederim... :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. sana da mutlu seneler tatlım...

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun. Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
    http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
    MUTLU YILLAR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğrarım...
      mutlu yıllar... :)

      Sil
  9. şu resimdeki halinize pembe pijamanızla, yanınızda çayınız, elinizde tığınızla çok özendim inanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu enstantaneyi her zaman yaşayamadığım için ben de sık sık özeniyorum aslında... :)

      Sil
  10. Geçmişolsun gene yazına bayıldımördüklerinde süper

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler mügecim...

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. teşekkürler... mutlu yıllar! :)

      Sil
  13. Geçmiş olsun ve mutlu yıllar canım. Hastayken bile hobiyle uğraşabilen ve hastalığını unutan biri olman ne güzel. Yaşam dolu olmana bayılıyorum. Sevgiler çanakkaleden sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canancım, sana da musmutlu yıllar!
      life is good! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...