27 Aralık 2013 Cuma

evlatcığıma - aralık 2013

Bir süredir örgüyle olan beraberliğimiz tam gaz devam etmekte... Son üretimlerim kızım için... Bir çift tozluk, iki çift parmaksız eldiven, bir bere ve bir saç bandı ördüm. Daha da başka şeyler tasarlıyordum ama yeniyıldan önce elinde olma sürecine dek ancak bunları yetiştirebildim...






El emeği hediyelerime ilave, hazır aldığım çorap-çamaşır-pijama gibi diğer hediyelerimi de katarak tüm cicileri yeni yıl temasına uygun kağıt ve malzemelerle özenle paketledim. 

Her yıl olduğu gibi göndereceğim hediyeler bunlardan ibaret değildi ve büyük bir kutu lazım idi... Çünkü içine çeşit çeşit çikolata, gofret, şekerleme, kurabiye, kuruyemiş ve özellikle bolca antep fıstığı dolduracaktım. 

Ev tasarlama ve ortaya çıkarma gibi büyük bir zevkim olunca aklıma gelen ilk şey, büyük bir koliden yeniyıl temalı ev görünümlü bir kutu yapmak oldu.

Aşağıdaki kutuyu büyük bir zevkle yaptım. :)

Zamanım çok kısıtlı olduğu için kapı, pencere gibi detayları pc den çıktı alıp kalın bir kartona yapıştırmakla ve kutunun yüzeyine çift taraflı bant ile tutturmakla kotardım. Çünkü aslında dekotadan güzel kapı ve pencereler kesip, keçeden kardanadam ve kedi vb. yaparak kutuyu öyle dekore etmek istiyordum. Ama hiç zamanım olmadı. Ancak bu düşüncemi bi kenara atmış değilim... kutu o haliyle çok daha güzel olacak ve ben kutuyu öyle dekore etmeliyim... Tabii bunun için kutuyla yeniden buluşmamız şart... Belki ben gittiğimde, belki kutu yeniden üşenilmeden bizim eve getirildiğinde/gönderildiğinde... :)


Çatısı önden arkaya doğru açılıp kapanabiliyor. Böylelikle yabancıların deyimiyle, -hoş bir- "storagebox" yani "saklama kutusu" oldu.Çocukların oyuncaklarını saklamak üzere çocuk odaları için çok daha farklı, hoş ev kutular yapılabilir. Belki ileride yatakodam için shabby chic bir ev kutu da yapabilirim... Yapmaya doyamadım. :) Hele ki hayalimdeki kapı ve pencereleri gerçekleştirememişken... :)

Kutu hazırlandı ve annecikle babacığın sevgilerini kızçelerine götürmek üzere yola çıktı. Afiyetle yesin/kullansın benim biricik kızım... 

Geçen yıl kızım için hazırladığım hediye kutusunu görmek isteyenler şurada bulabilirler... (O hazır bir kutuydu ama... ben yapmadım...)

Bu da babam için hazırladığım hediye paketim ve tebrik kartım... Yıllar yıllar sonra tebrik kartı aldığına çok şaşıracak eminim... Kartın arka yüzünü çocukluğum ve ilk gençlik yıllarımda yolladığım kartlar gibi yazdım. 








16 yorum:

  1. Çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık canım 💕💕💕

    YanıtlaSil
  2. cok hosuma giderek hediyeleri takip ettim,,,
    senin gibi cici bir annesi oldugu icin cok sansli..kizcagizin:)
    opuyorum ikinizide,,,
    ve yeniyilinizin size cok ama cok mtluluk vermesini diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim tatlı cihan hanımcığım, güzel sözlerin ve dileklerin için çok teşekkürler, sana da mutluluk dolu yepyeni bir yıl olsun 2014...

      Sil
  3. ellerine sağlık kızın çok sevinecek iyi günlerde kullansın.kutudan ev de çok şirin.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşım üretkenliğine hayal gücüne sağlık!
    Kızçen güle güle kullansın anneciğinin el emeğine sevgisini katarak yolladığı armağanları.
    2014 sana ve ailene hep güzellikler getirsin. Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı dileklerle çok teşekkürler tatlı arkadaşım...

      Sil
  5. Hediyelerinizde, hazırladığınız kutu da inanılmaz olmuş.Kızçeniz güle güle kullansın.İyi seneler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler... mutlu seneler!... sevgiler.

      Sil
  6. fıkır super alan kısı şanslı emeğıne sağlık

    YanıtlaSil
  7. Şeker gibi olmuş senin kızçenin cicileri...Ellerine sağlık, her yeni yılın böyle şeker tadında olsun..

    YanıtlaSil
  8. Çok çok şirin olmuş her şey ve kutucuk. Güzel kızın güle güle kullansın ruşencim :) Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel olmuşlar ellerinize sağlık, annelerin yaptığı herşey kızları için çok kıymetlidir. Eminim kızınız bu hediyeleri çok sevecek

    YanıtlaSil
  10. Oooo kızın ne kadar şanslı :) Ördüklerini büyük bir zevkle kullanacağına eminim, iyi günlerde kullansın. Bu arada ev kutuya bayıldım, ne kadar yaratıcısın. Tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...