22 Aralık 2012 Cumartesi

Dükkan Pati için...

-SATILDI-
Sevgili Nilgün hanımcığımın şefkat dolu yüreğiyle, pişmeye bıraktığı çorbada naçizane bir tutam da benden tuz olsun istedim.

Kare prizma şeklindeki sıradan bir ahşap kutuyu ev şekline büründürdüm önce... Sonra kar efekti vererek kış temalı bir görünüme kavuşturdum. Geriye bu şirin evi, yine yılbaşına özel süslediğim çikolatalarla doldurup daha da tatlı kılmak kaldı. Ortaya işte böyle, yılbaşında sevdiklerimize verilebilecek hoş bir hediye kutusu çıktı.

Umarım çok beğenilir ve çabucak satılır.


Satın alacak arkadaşımın kesesine bereket, yüreğine sağlık. 
Ağzının tadı hep bu çikolatalar kadar tatlı ve hoş olsun!
Yılbaşına özel çikolata hediye kutumuzun fiyatı: 25 TL.
Çikolatalar "elit" ve "madlen" marka...
E-posta adresim: writingwoman17@gmail.com
Daha fazla detay için Dükkan Pati'ye uğrayın lütfen...

Böyle bir hediye kutusuna sahip olmak isteyen arkadaşlar benimle irtibata geçebilirler... Seve seve yaparım...

Clipart

3 yorum:

  1. hayran oldum çok beğendim.canım bana bir tane yapabilirmisin yılbaşına yetişmesi zorunlu değil.valla kendime alacağım.yalnız kargo ile gelirken tembihle kırmadan dökmeden getirsinler.geçenler de yurtiçi kargodan paramparça geldi çok üzüldüm.şimdiden ellerine sağlık.tel.0533 322 23 53

    YanıtlaSil
  2. tamam ruşyenacığım bu kutuyu gönder.eğer mümkünse kapıdan ödeme veya ptt hesabına havale yapayım.iş bankası hesabın varsa süper olur çok tşk.ler.

    YanıtlaSil
  3. Canım ,çok güzel hediye ,aramızda kalsın kurabiyeleri bugün büyük kızıma yarısını gönderiyorum,alıncaya kadar bilmeyecek,sürpriz,zaten akşam konuştuk,sevdiğiniz kurabiyelerden yaptım dedim,sustu,duraksadı sonra başka bir şeyler konuştu,üzüldü,söylemedim ,sürpriz daha güzel olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...