8 Haziran 2012 Cuma

kitapsatiyoruz.blogspot.com

Bugün sizlere güzel bir amaca hizmet eden ve arkasında birbirinden yetenekli gençlerin bulunduğu, Eskişehir'deki bir Kültür Sanat Evi'nden söz etmek istiyorum. Adı Kıraathane...  Bünyesinde tiyatro, sinema, müzik, resim, fotoğrafçılık, ebru gibi sanatsal atölyeler barındırmasının yanı sıra tiyatro sahnesi, prova - kayıt stüdyosu ve kütüphanesi ile de geniş bir yelpazede hizmet veriyor. Yakın zamanda oldukça büyük ve başarılı işlere imza attılar. 2. Uluslararası Eskişehir Kral Midas Kısa Film Festivali'ni düzenleyen ve gerçekleştirenlerin içinde  onlar da var.

http://kitapsatiyoruz.blogspot.com ise bu yetenekli gençlerin blog alemindeki uzantısı...
Kitap okumayı ve almayı sevenler için kesinlikle iyi bir fırsat... Bir süreliğine kitap satım işini internette de sürdürmekteler çünkü. Paket fiyatları çok çok uygun... Ayrıca önemli klasikleri bulmak mümkün....
Bu pırıl pırıl, yetenekli gençlerin değerli misyonlarına katkı sunmak ve  uygun fiyata kitap satın almak isterseniz bloga bir tık yapın ve hemen iletişime geçin derim.
Ben öyle yaptım.

Bu arada bloglarına sürekli yeni kitaplar eklenmekte...güncellemeler için takibe almanızda yarar var.



4 yorum:

  1. güzel iş,ben yıllar önce bir kitap okumuştum bulgarca,arastırdım ,mağalesev bilamadım.baktım kitaplara,çoğu ben de var ,sevmediğim şey birisine kitap ödünç vermek.

    YanıtlaSil
  2. Unutulmaya yüz tutmuş kültürel değerler ..

    İş , aşk , yaşam zorlukları derken ne kitap okumak nede tiyatroya gitmek kaldı .. Haftada 2 iken ayda 1-2 ye düştü .. Utanmalıyım kendimden :'(( Umarım amaçlarından şaşmaz ve bu şekilde devam ederler :)

    Benim blogumada beklerim :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ruşen ,nerelerdesin bakalım,çok çalışıyorsun galiba,kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. Ne incesin taa ilinden Eskişehir e destek olman çok hoş doğrusu..:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...