8 Mart 2012 Perşembe

kadın?

Bugünün anlam ve önemine dair bi dolu beylik laflar edecek birileri zaten.... edecek o kadar! Sonra gidişat hep aynı... Töre, namus, şiddet middet gibi kavramlar mağdur kadınları işaret ederken bizdeki izdüşümleriyle değerlendiririp geçip gideceğiz... Günün öteki boyutuyla ilgilenenler ise layıkıyla bir kutlama yapma çabası içine düşecekler... ki  bana ne! her kim ne yaparsa yapsın, hayat onların... Yaşam felsefem bunun aksini düşünmeye elvermez zaten... Daha önce de yazmıştım, başkalarının yaşamlarını kendi yaşamımla sınırlayacak ve de belirleyecek kadar sığ bakmıyorum dünyaya.

O halde niye girdim bu yazıya?
Şu efenim... Yaşamım boyunca azımsanmayacak miktarda karşılaştığım ve hala da karşılaşmakta olduğum arızalı bakış açılarına sahip kadınlar!... Dünya kadınlar günü denilince aklıma nedense onlar geldi bu sabah... Kendi geçmişini güzel, kaliteli ve başarılı sayılabilecek işlerle ve ilişkilerle dolduramamış, günlerini haybeye geçirmiş ve geçiren, dolayısıyla bu eksikliklerini kendisinden "daha ....." (nokta noktaları dilediğiniz örneklerle doldurabilirsiniz) olan kadınların yaşamlarına sinsi bir yılan gibi sokularak ve her fırsatta hemcinslerini sokmaya çalışarak gidermeye adamış kadınlar onlar... "Kadın kadının düşmanıdır" sözünü yaşam felsefesi kabul etmiş hastalıklı ruhlar!

İşte bu sebeple; dünya kadınlar gününde yapıcı bir öneriye ihtiyaç duyuluyorsa, şiddetle öneriyorum. Bu kadınların kıskançlık düzeylerini ve kötülük potansiyellerini ölçen bir cihaz geliştirilmeli ve limiti aşan kadınlar ruh sağlığı merkezlerinde acilen tedavi edilmeli...
Dünya böylece çok daha güzel olacaktır... eminim!

resim

8 yorum:

  1. gerçekten de önemli bir nokta "kadının kadına olan düşmanlığı"...bi aşılsa aradaki rekabet, hırs, çekememe hissi iyi bir yol katederiz diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Rusyena
    Çok güzel ve çok doğru yazmışsın. Bende senin fıkrine katılıyorum.
    Sevgiyle Kal
    TÜRESİN

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle..kadınlar günün kutlu olsun ruşen ablacım..

    YanıtlaSil
  4. kadınlar günlerini kutlarım,mutluluklar .

    YanıtlaSil
  5. kadınlar günlerini kutlarım,mutluluklar .

    YanıtlaSil
  6. allah bizi o kadınlardan uzak tutsun..
    günümüz kutlu olsun..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...