1 Ocak 2012 Pazar

hoş geldin yeni yıl

Bugün 1 Ocak ve geldin artık yeni yıl. Seni beklerken çok eğlendim ben. Günleri iyice güdükleşmiş, akşamları erkenden kararan, ilk iki haftası ılıman olsa da sonrası buz kesen, zaten de adı üstünde "kışın ilk ayı" olan Aralık bundan daha eğlenceli, daha keyifli geçemezdi sanırım... Zira kışa girdik mi bana bi haller olur nedense... sıkılır sıkılır sıkılırım... sayende pek bi enerjik pek bi aktiftim. :)
yeni yılın ilk dakikaları / Gelibolu Restaurant 

Ve... geldin işte...
Hoş geldin!

Dilerim sepetin nice güzelliklerle şişmiş şişmiş patlamak üzeredir.... (kendim, sevdiklerim ve yüreği sevgiyle çarpan tüm  insanlar adına... ülkem adına... dünya barışı adına...)

Sana yüklediğimiz umutları tek tek not almış, defterin elinde hazır ve nazır bekliyorsundur. :) Merakla beklemedeyiz ve de gözümüz üzerinde haberin olsun! :)

Al sana dolu dolu 365 gün... gönlümüzden geçenleri serpiştir dilediğince...

Ha unutmadan!... miadını doldurup gideceğin vakit de en az bu kadar eğlenmiş olalım... ok!

8 yorum:

  1. :)))
    nice nice keyifli yıllara
    çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ruşen'cim bütün bir yılın sevdiklerinle sağlıklı, mutlu ve enerjik geçmesini dilerim. mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  3. Hepimize çok güzel gelsin 2012 Ruşen hanım,tedi damağımızda kalsın:)))

    YanıtlaSil
  4. Sağlık,huzur,mutluluk dolu nice mutlu yıllar diliyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. herşey gönlünce olsun,mutlu yıllar.......

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...