29 Aralık 2011 Perşembe

yeni yılı beklerken -8

Hem sevinçli hem de hüzünlüyüm bu ara... Yakın çevremden hem iyi hem de kötü haberler alıyorum... Neyse ki kötüler amansız ve çaresiz değil... Bu bi parça rahatlatıyor insanı... İyiler ise müthiş güzel... İkiz erkek kardeşim üçüncü kez baba olacak... ben de üçüncü kez hala... :) Aynı zamanda eşimin erkek kardeşi de baba adayı... eş zamanlı... Yaz bebişlerimizi şimdiden heyecanla ve merakla bekliyoruz.
Bu ara royal icingli kurabiye denemelerim var... ama öyle uzuuun saatler istiyor ki gecelerin uyanık ve bu işe uygun saatleri asla yeterli gelmiyor. Gündüzlerin çoğunluğu ise bana ait değil zaten... Aralara sıkıştırdıkça kendime dönebiliyor; kendimle, kendiminkilerle başbaşa olabiliyorum. Yapmak istenilen şey de çok olunca biri olsa bir diğeri kalıyor. 
Bu eksiklik diğer blogumu  epeyce bir vurmuşken bu blogum da aynı kaderi paylaşmasın diye bu sabah erkenden çektiğim fotolarla güncelleneyim istedim. 
İşte böyle, zamanı yakalayabilip elinde tutabildiğince bi hayat bu ara... Dilerim sizler dilediğiniz her şeye kolayca ve rahatça yetişebiliyorsunuzdur. Değilse de sağlık olsun, di mi ama!



4 yorum:

  1. önemli olan o zaten..bu arada çok hoş kurabiyeler..fırsat olunca yaparsın :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar sevimli kurabiyeler bunlar. minik ev seklindeki kurabiyeyi cok sevdim. sicak cikolata bardaginin yaninda sunmak harika olur;)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili arkadaşım zaman akıp gidiyor işte... Ben de hiçbir şeye yetişemiyorum,daldan dala atlıyor ve her bir şeyi yarım bıraktığım için vicdan azabı yaşıyorum bu kez de .En güzeli dediğin gibi '' sağlık olsun ! '' Şimdiden yeni yılını kutluyor kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum. Aç kucağını :)))

    YanıtlaSil
  4. kurabiyelerine hastayım ruşyenacığım bir de çektiğin fotolar süper.bloguna bakarken içim açılıyor.ne güzel resimler böyle,ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...