24 Aralık 2011 Cumartesi

yeni yılı beklerken -6

Dünkü kar gece durdu. Lapa lapa yağmadığı, hafif sulu olduğu için de tutmadı hiç. Bu sabah ise güneş gülümsemekte ... Ama belli ki havada ayaz var. Birazdan işe gitmek üzere evden çıkacağım. Atkım, berem hazır. Sıkı sıkı da giyinirim... Kim korkar hain ayazdan!

Şurada daha önce ön yüzünü paylaşmış olduğum kırlentimi geçen hafta bitirdim. Aynı iplerden bir de çaydanlık kılıfı ve fincan kılıfı örünce yeni cicilerimi bu sabah itibariyle kullanıma aldım. Günün bu saatinde benim için keyifli bir hoşluk oldu. Bir aksilik çıkmadığı sürece günü bu keyifle devam ettirebilirim! :)

Küçük keyiflerin her an'ınızı hoş kılması dileğimle... Mutlu haftasonları, diyor... sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.





16 yorum:

  1. çok şık ve şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  2. çok hoşsunuz yaaaa, süper ve cici olmuşlar...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba;
    Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  4. Bakınca bile keyif veriyor :)

    YanıtlaSil
  5. her zamanki gibi çok cici olmuşlar^^

    YanıtlaSil
  6. harika görünüyorlar ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  7. şu soğuk yılbaşı arifesinde içimizi ısıttın. çok güzel olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. resimler yapılan el işleri sunuluşları tek kelime ile bayıdımmmm ve yine bayıldım ellerine sağlık çok zevklisin ruşyenacığım bahar da geliboluna gelmeyi düşünüyürum allah izin verirse.sevgilerrrrrrr

    YanıtlaSil
  9. harika ne güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Cok sevimli olmuslar civil civil :)

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkürler hepinize... akşam alışverişi için dışarılardaydım... üşümüştüm epeyce... yorumlarınızla içim nasıl ısındı....


    serpil hanımcığım geleceğiniz zaman haberim olsun.... tanışmak isterim sizinle...
    benden de sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  12. inanmiyorummmmm... ne kadar tatli görünüyolaaaaaaar !!!!! bayildimmmm

    YanıtlaSil
  13. Bu güzel 3 lüyü keyifle izledim ellerinize sağlık.Bu arada 2012 de mutluluk ve sağlık diliyorum sizlere

    YanıtlaSil
  14. Leylak Dalı nın blogu ile ulaştım bloğununa geç kalmışım bu güzellikleri görmek için:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  15. ne şirin ya

    çekilişime beklerim
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Şahane olmuş Ruşen Hanım.. Çok zevklisiniz. Kaçırdığım işlerinizi sayfamda görmek çok iyi oldu:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...