20 Aralık 2011 Salı

yeni yılı beklerken -4

Zeminde mümkün olduğunca az halı kullanınca, kalın tabanlı, kalın yüzeyli "cozy" ev ayakkabıları / botları giymek şart benim için... Özellikle kışın... özellikle yataktan kalkıp tam da yere basacakken... özellikle dış kapıyı açıp evime adım attığım anda...
Şimdilerde yeni yılı bu noel desenli cozy botlarımla birlikte beklemekteyiz. 
Ben nerede isem... onlar da orada... :)
Bu yıl kendim -bi bakıma evim- için aldığım yeni yıl temalı ilk şey oldu kendileri... Bu seçimime 10 üzerinden 10 veriyorum.
Bu arada görsel güzellik arzeden mumlarımı kıyıp da yakamıyor, her yıl bu zamanlar çıkarıp kullandıktan sonra hooop kutularına atıp saklıyorum. Yakmış olsaydım kafası eriyip gidecekti kardanadamımın, nasıl kıyayım ama! :)

9 yorum:

  1. yeni yıl SAĞLIK ve MUTLULUK ğetirsin size.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  2. Yılbaşı botlarınızı güle güle giyin. kardan adam çok şirin, mumların başkanı olsun hiç yanmasın:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bende asla kıyamazdm, botlarr cok güzl =)

    YanıtlaSil
  4. yeni yıl çizmelerin çok güzel iyi günlerde kullan ama beni görünce ateş bastı kışın bile çorap giyemediğim için .Ama içipuf puftur ne güzel .

    YanıtlaSil
  5. çizmelerin çok şirin ve kullanışlı,keşke giyebilseydim-benim yaramaz pufpufladı onları,ya ona olacak ya kimseye.

    YanıtlaSil
  6. halime - çok teşekkürler halimecim... ben de aynı dilekleri senin için diliyorum...


    Hülya - teşekkür ederim... mum başkanı harika fikir. :)


    İlayda'dan Hobiler - :) teşekkürler...


    Çılgın Mevdoş - içi fırın gibi mevdoşcum... çorap giymeye dahi alışkın olmayanlar için fazla sıcak... :)
    çok teşekkürler...


    MAZES - teşekkürler mazescim... çocukken bizler de mi öyleydik ne... :) eminim çok eğlenmiştir...

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel ayakkabıymış ! İnsan ayağından çıkarmak istemez bu güzelliği. Sıcacık ve yumuşacık :) Arka plan da gözümden kaçmadı :)

    YanıtlaSil
  8. canım arkadaşım...benim yaramaz..2,5 yaşında bir...kedi...ben...50...yaşındayım.

    YanıtlaSil
  9. colette - çok beğendim, düşündüğün gibi Nilgün hanımcığım...


    MAZES - ilahi ben! :))))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...