15 Aralık 2011 Perşembe

yeni yılı beklerken -3

Bu yıl için yeni yıl temalı herhangi bir obje almadım henüz... Yıllardan beri birikmekte olanlar orayı burayı dekore etmemde yetip de artıyor şimdilik. Temanın ana renklerinden biri kırmızı olunca kırmızı renkteki ilgili ilgisiz çok şey de dekorasyona kolayca uyum sağlayabildiğinden yeni yıl temalı bir köşe oluşturmak pek de zor olmuyor.

İşte mutfağımın bu köşesi böyle bir düzenleme ile, kısacık bir zamanda yeni yıl havasına büründü bu akşam. Yıllar önce Keşan pazarından aldığım noel temalı bir örtü, kardanadamlı peçeteler, sprey boya ile beyaza boyanmış küçük bir geyik ve diğer bir kaç obje ile yeni yıl ruhu kolayca sinebildi bu köşeye de...

Hazır dekupaj hamurundan iki küçük mantar yaptım bugün... Vintage porselen tenceremin içini de ufacık dokunuşlarla böyle dizayn ettim.

Mutfağımdaki bu cıvıltıyı pek sevdim. 



Bulabilirsem bir kaç geyik -hatta karaca, bambi vb- daha alıp boyamalı.... Sanki bir kaç tane daha olsa büyüklü, küçüklü... sıcacık bi aile havasında olacaklar...... Böyle pek bi tekil ve yalnız kaldı.

Bu mumluk evime yeni yıl için almış olduğum ilk obje olabilir... Neredeyse 20 yılı aşkın süredir bizlerle... Nasıl olmuş da kırmamışım bu kadar sürede... onca taşınmada! :)

İşte bu akşam da bizim evin yeni yıl halleri böyleyken böyle.

11 yorum:

  1. yine çok cici olmuş ama bunlar^^...ne kadar zevklisiniz bayılıyorum size ama ben..sizinle bi alışverişe çıkmak isterdim dorusu^^

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. :)
    kredi kartımızın son limitine kadar, cüzdanımızın da son kuruşuna kadar ne bulursak siler süpürürüz sanırım valkicim... :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel cıvıl cıvılolmuş köşen bence geyikleri kahve rengi kalsın daha bir renk getirir köşeye sevgiler öptüm arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler mevdoşcum... kırmızı-beyaz-yeşil üçlemesine daha bi uydu böyle sanki... kahverengili halleri de sonbahara çok yakışıyor diye düşündüm ben de. :)

    YanıtlaSil
  5. çok hoş bir köşe olmuş...
    kırmızı...
    girdiği her yeri güzelleştiren renk:)
    sevgiler ruşenciğim:)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler... benden de sevgiler cepaynam. :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Bence de kırmızı kendi renginin verdiği enerjiyle etrafa ışık saçıyor.
    Yeni yılı çağrıştıran çok güzelve şirin bir köşe olmuş.
    Elinize emeğinize sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım! Bu ne kadar harika dekorasyon! 8)))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,2. hediye çekilişine katılacaktım ama yorum penceresi kapalı :(

    YanıtlaSil
  10. hepinize çok teşekkürler...

    Jasmincim bu akşam 21.00 de sona erdi... sen yorumunu 21.29 da bırakmışsın... şu anda sonuç postunu hazırlamaktayım... çekiliş sonuçlandı ne yazık ki... bi dahaki çekilişe daha erken gel olur mu...
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...