13 Aralık 2011 Salı

yeni yılı beklerken -2

Bir önceki yeni yıl postumda çamağacım için yapmış olduğum süslerimi paylaşacağımdan söz etmiştim... Bi kaçını paylaşayım o halde... Bu ikisi bir yenileme çalışması aslında...
Bebek şekeri için dükkana sipariş verdiğim çubuklu meleklerden bir kaçı paketten lekeli çıkmıştı... Leke giysilerinde olunca ben de giysilerini yenilemeye ve çubuklarını iptal edip üstlerine minik bir ip takarak çamağacıma süs yapmaya karar verdim. Puantiyesiz olamazlardı tabii. :)
dotted angel ornament

lace angel ornament

Bu da çok severek yaptığım ve çantama, ayakkabıma taktığım kumaş çiçeklerimden birinin kar taneli payet ve yarım inciler yapıştırılarak çamağacı süsüne uyarlanmış hali...

Bu da yeni keşfettiğim, elişlerine uygun bir madde olan dekotadan yaptığım yılbaşı botu formlu süsüm.
Şimdilik bu dördü böyle...

Bu da geçenlerde kırılan bardağımın yılbaşı mumluğuna dönüşmüş hali... Kırık parça iyice dağılmamıştı Allahtan... yerine yapıştırdım ve temaya uygun minik bir fiyongu üstüne ekleyerek onu bir tealight mumluğuna dönüştürdüm... Orta süslemesi ve diğer aksesuarları altın sarısı olan masa üstü dekoruma da pek uydu.


Ve bu da bardağımın kırık hali... iyi ki çöpe atmamışım...

İşte böyleyken böyle...

6 yorum:

  1. melekler çok tatlıııı^^...ben de benimkileri koydum yakın çekim ihihi^^

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıl hazırlıkların ne güzel böyle cıvıl cıvıl rengarenk.Melekler çok güzel durmuş.

    YanıtlaSil
  3. ohh içim açıldı ruşyenacığım.hele bardağına bulduğun çözümü çok tuttum.ellerine sağlık melekler de süperrr

    YanıtlaSil
  4. çok güzel,şamdanların gümüş rengi de bende var,arkadaşlarım hediye etmişti.çok severim bende onları.

    YanıtlaSil
  5. merhaba. blogunu yeni kesfettim. tasarimlarina bayildim. ozellikle de minik melekler cok seker.
    Cupcake tadinda bir gun diliyorum!
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Melekleriniz ve diğer işler çok güzeller

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...