18 Aralık 2010 Cumartesi

bizim evin yeni yıl halleri

İnsan evde olunca eviyle daha çok haşır neşir oluyor(muş)... Ya da yaşlanmaya başlayınca mı demeliyim... :)) Belki de küçücük bir ilçede tıkılı kalmışlıktan... hani iş hayatımı hiç aramıyorum da... büyük alışveriş merkezleri olsa, sinemalar, tiyatrolar, kültürel ve sanatsal aktiviteler vb... her gün bir yerlerde olsam... evimle bu denli iç içe olabilir miydim acaba? Yine de sevdim ben bu işi... nereye baksam bir cıvıltı... içim açılıyor... müthiş pozitif  enerji yayıyor bu durum... süslü evimi seviyorum. :)

Not: Tüm dekoratif düzenlemeler ve elişleri tarafımdan yapılmıştır... hem de büyük keyifle.. :)






home8









home2

beforeafter2a

new year wreath4

corner1

Herkese güzel bir haftasonu dileğimle... sevgiler.

13 yorum:

  1. Ayyy hepsi çoook güzel olmuş,bayıldım.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Yaaaa Ruşen abla harikasın .Annem çok yoğun olduğundan uzun süredir bana örmekte olduğu kazağı hala bitiremedi.Keşke bir Ruşen de bizim evde olsa :D Her eve bi ruşen kampanyası başlatıyorum.Yeni bloğumda seni hiç göremedim merak edip geldim iyki gelmişim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne şekerler öyle, orada olasım geldi bir an. :)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım Ruşen'cim..hele askılıktaki patilere yerim ben onları yaa ooy oyyy.:))

    YanıtlaSil
  5. Aktuelmoda - teşekkür ederim.. :)


    Kon-Tiki (Ashley) - Çok teşekkürler Asshleycim... keşke yakın olsaydık, gelir süs doldururdum sizin evi de... :)) izleyicin oldum ama bi süredir çok yoğunum izlediğim bloglara yorum bırakmakta hatta izlemekte zorlanıyorum... baharla kendime gelirim umarım... geçenlerde bu konuda bir de post yayınlamıştım... çok yere ve çok şeye yetişemiyorum artık... :(((
    kocaman öpüyorum seni... annene de sevgiler ve selamlar...


    Swotpisces - yakınlardaysan beklerim... :)


    crazywomenrosemary - çok şeker oldular sahi... :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. yeni yıl köşelerin çok keyifli,bizde bakarak mutlu olduk,teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. Dear Rusen,

    I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year. greeting

    YanıtlaSil
  9. Keyifle yapıldığı belli, o kadar güzel ki...Özellikle son resimdeki ayrıntılar süper olmuş...

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık çok güzel süslemişsin,sana katılıyorum dün Istanbulda başım tuttu eve gelince rahatladım, küçük yerde yaşam daha kolay ....görüşürüz Meral

    YanıtlaSil
  11. Merhaba evin çok güzel olmuş eline sağlık, sana katılıyorum Dün Istanbul da başım tuttu,küçük yerde yaşam daha kolay görüşürüz Meral

    YanıtlaSil
  12. cok guzel olmuslar, guzelce keyfini cikarmaniz dilegiyle:)

    YanıtlaSil
  13. bayıldm butun o güzel süslemelere yaa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...