22 Kasım 2010 Pazartesi

biten pastırma yazı ve sepetim

Günlerdir iyi alışmıştık yazdan kalma günlere... Hangi tv kanalına bakıyorsam hava durumu programlarında yarından itibaren Marmara ve Trakya'da sıcakların biteceği yinelenip duruyor. Şahsıma içten içe bir olumsuzluk pompalama söz konusu... Ben de bu olumsuzluğu sünger gibi emmede gecikmiyorum hemen... Buket Uzuner'in Uzun Beyaz Bulut Gelibolu kitabını okumuş muydunuz? Daha ilk satırlarda Gelibolu'nun havasından söz eder Uzuner. Ayazının insanı nasıl çarptığından.... Sevmiyorum o havaları...


Üstü açık olduğu için arka terasımızın keyfini yazın süremiyoruz. "Hadi" dedim kendi kendime "elde kalan şu sıcak havaların ve manzaranın keyfini çıkar... Tam da pastırma yazı gitti gidecekken"... Size de bu foto düştü. Denize nazır böyle tepelerden...



Şurada sözünü ettiğim sepetimi anımsadınız mı? Onu da boyadım bu arada... ve içine iplerimi yerleştirdim... Artık bol bol örgü örerim... :)

31 yorum:

  1. Ah Sevgili Ruşenya bu etkinliklerinize bayılıyorum.çok güzel olmuş.. hadi bakalım şimdi sırada eldiven örmede..:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim rosemarycim... iyi ki anımsattın, benim hiç parmaksız eldivenim yok... olanları kızçem aldı hep... kendime elörgüsü güzel bişey yapayım hemen... :)

    YanıtlaSil
  3. Ruşen hanımcığım ben tam bir kış insanıyım ve şu aralar enerji doluyum,bir parçasını size sevgilerimi ekleyip yolluyorum.Buket Uzuner'in o kitabını okudum ve geçen gece Buket Uzuner'i TV de İstanbul Moda Sevdalıları -gibi bir şeydi adı-bir proğramda izledim ve bu kitabının adını anımsamaya çalıştım .Şimdi bu rastlantıya ne denir?

    YanıtlaSil
  4. bu sıcakların tatile denk gelmesi gerçekten süper oldu. Örgü ile yapılan herşeye bayılıyorum! :)

    YanıtlaSil
  5. Nilgün hanımcığım ben ocak ayında doğmuş olmama rağmen kışı hayatım boyunca pek sevemedim... yalnızca kar yağdığında ve yeni yılda mutlu olabiliyorum... diğer zamanlar polyannalık yapıyorum. :)
    yolladıklarınızı severek aldım ta içime... çok teşekkürler..
    ne hoş rastalntı diyorum. :)


    Sevgili Moda Çıkmazı, haklısın bayram daha da güzel geçti bu sayede...
    ben de... :)

    YanıtlaSil
  6. Her zaman ki gibi bittiğinde yayınlarsan iyi olur bende bir model arıyorum..:))

    YanıtlaSil
  7. sepet çok güzel olmuş. çok beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  8. crazywomenrosemary - tabii ki.. ama önce benim de hoş bir model bulmam gerek. :)


    cicici - çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. Sepet çok hoş. İlk hali nasıldı bilmiyorum ama beyaz renk yakışmış.

    Ayrıca manzara çok güzell. :)

    YanıtlaSil
  10. Pardon, :))

    Verdiğin linki dolayısıyla sepetin ilk halini kaçırmışım. :)

    Sonradan farkettim ve baktım. Her iki halide güzel. :)

    YanıtlaSil
  11. örülenleri görelim bakalım:)

    YanıtlaSil
  12. Mirza - asıl ben rica ederim.


    CEPAYNASI - bugün bir gazla başladım bişeyler... çok da zevkli gidiyor... yakında paylaşmaya başlarım sanırım. :)

    YanıtlaSil
  13. Manzara çok güzel.Sepette çok cici olmuş.İplerin bitmiş hallerini bekliyorum.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Bidikcim...
    ben de bekliyorum... :)

    YanıtlaSil
  15. Sepet güzel de onun altındaki örtü daha da güzel olmuş... :) Elinize sağlık,şişler de öyle gel benimle ör diye bekliyor hani...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Ne hoş renkler. Motifli örtünüz de çok şık görünüyor.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler arkadaşlar...

    O örtüm battaniye olma yolunda... ancak yaşar yaşamaz oldu... :(
    ipi bitti ve Gelibolu'da hiç bir yüncüde yok şu anda... Bulununcaya dek beklemede şimdilik...

    YanıtlaSil
  18. ah. ne güzel manzaranız.

    sepeti unutmadık tebi. güzelleşmiş. birisi sevgiyle bişiler yapmış ona :)

    YanıtlaSil
  19. Rusyenacim sepet harika.Ben de gecen gordum hatta animsadim ama nerden animsadigimi unuttum:)
    Mimin var bende, cevaplamak istersen buyur beklerim;)

    YanıtlaSil
  20. ben de kışları pek sevmem.sana katılıyorum, kar yağdığında ve yılbaşını severim.terasın manzarası süpermiş, kahveye gelebilirmiyim :)

    YanıtlaSil
  21. tabii ki.. büyük bir zevkle.. :)

    YanıtlaSil
  22. Sepet çok güzel olmuş beyaz ve cıvıl cıvıl renkler çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  23. SELAMLAR SITENIZ COKGUZEL YUN SEPETINE VE YUNLERIN RENGINE BAYILDIM ELINIZE SAGLIK BENDE BEKLERIM

    YanıtlaSil
  24. Ruşyena; süper bir yüncüm var, sen numara marka söyle belki buralardan bulur gönderirim...:)

    YanıtlaSil
  25. Sevgili Lilacsmell, sevgili Gülen çok teşekkürler...


    Ve sevgili Kiraz Çekirdeği... nazik önerine çok teşekkür ediyorum... Daimi müşterisi olduğum bir yüncü getirtme sözü verdi.. Beklemedeyim hala... Öte yandan aralık ayında İstanbul'a gitme planım var... Olmazsa oradan alacağım... Çok çok teşekkürler yeniden... :)

    YanıtlaSil
  26. SEPET ÇOK GÜZEL OLMUŞ İPLERDE ÖR BENİ ÖR BENİ DİYE BAĞIRIYOR.ARALIK AYINDA GELİYORMUŞSUNUZ KADIKÖY YAKASINDA OLURSANIZ SİZİNLE TANIŞMAK İSTERDİM.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  27. ellerine sağlık sepet harıka olmuş ipliklerde ör beni ör beni diyor sanki

    YanıtlaSil
  28. Çok isterim... koşullar uygun olursa buluşalım, tanışalım ne güzel...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...